۰
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۹

انتشار مشکوک فیلم دیدار فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی

بخشهایی از دیدار خصوصی فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی توسط فردی ناشناس در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش «تابناک» پس از گذشت چند روز از روز استیضاح وزیر کار رفاه و امور اجتماعی در مجلس نهم که با حاشیه های بسیاری همراه بود ، بخشهایی از فیلم دیدار خصوصی فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی در اینترنت منتشر شده است. در جریان روز متفاوت استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی یک فایل صوتی از سخنان مرتضوی در جمع نمایندگان توسط احمد توکلی و گزیده ای از یک فیلم از دیدار فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی که در دفتر کار وی برگزار شده بود توسط محمود احمدی نژاد برای نمایندگان پخش شد.
در فیلمی که به درخواست احمدی نژاد از اتاق فرمان مجلس پخش شد گزیده ای از دیدار خصوصی مرتضوی و فاضل لاریجانی به نمایش درآمد که به علت اینکه صدای این فیلم نامشخص بود محمود احمدی نژاد قسمتهایی از متن این فیلم را برای نمایندگان مجلس قرائت کرد.
بنا بر این گزارش در حالی که رییس جمهور در مجلس فقط ۲۵ دقیقه از فیلم این دیدار را با صدای نامفهوم پخش کرد ، در اقدامی کاملا مشکوک ،فیلم کاملتری از این دیدار در فضای مجازی و در سایتهای اینترنتی منتشر شده است. این فیلم ، در چندین قسمت قرار گرفته است و در کل ۳۸ دقیقه زمان دارد.
از نكات قابل توجه و مشكوك اين اتفاق ؛ انتشار فيلم توسط كسي مي باشد که به تازگی عضو یک سایت اشتراک گذاری فیلم در اینترنت شده است و در اولين اقدام خود بامداد روز سه شنبه اين فيلم را منتشر نموده است. در پی انتشار این فیلم در این سایت به سرعت این فیلم در دیگر سایتها خارجی منتشر گردید که بازتابهای گسترده ای داشته است.
درباره این اقدام مشکوک باید خاطر نشان شود که این اقدام بررسی و تحقیقات دستگاه های نظارتی و بازرسی را می طلبد تا از تکرار چنین اقدامات مشکوکی جلوگیری شود.
کد مطلب: 21952
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *