۰
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۰۳

ريخت و پاش ليدر جريان انحرافي از كيسه بيت المال

در جريان همايش ايرانيان در سال ۱۳۸۹ در تهران كه البته با حاشيه هاي فراواني نيز روبرو گرديد، لیدر جریان انحرافی شبه نظريه مكتب ايراني را مطرح نمود.برگزاري اين همايش ها علاوه بر تحميل هزينه هاي سنگين براي كشور؛ فقط به رونق برخي مشاغل در كشورهاي موصوف كمك خواهد نمودا و صرفا صاحبان هتل هاي بدون مسافر را خوشحال خواهد كرد!
فردا: در حالي كه آمريكا و كشور هاي اروپايي همچمان به كينه توزي و دشمني با جمهوري اسلامي ادامه مي دهند و با اعمال تحريم ها عليه ايران بر اين عداوت پا فشاري مي نمايند؛ مطابق اطلاعاتی که «فردا» از یک منبع مطلع در این خصوص به دست آورده است، شنيده ها حاكي است ليدر جريان انحرافي كه علاقه وافري به برگزاري همايش دارد؛ در تدارك برگزاري همايش ايرانيان مقيم در چند كشور خارجي است.
به اين امر در حالي صورت مي پذيرد كه بسياري از اقشار جامعه به دليل برخي سوء مديريت ها در عرصه اقتصادي كه منجر به گراني هاي افسار گسيخته شده ، در مشقت به سر مي برند و برخي حتي براي تهيه مايحتاج اوليه زندگي نيز با مشكل مواجه هستند .اما ليدر جريان انحرافي برگزاري اين گونه همايش ها (البته از كيسه بيت المال ) را از نان شب مردم هم واجب تر مي داند!
مطابق اطلاعات موثق، مقرر شده است همايش هاي مذكور در كشورهاي تركيه ؛ امارات ؛ سوئد؛ هلند؛ چين؛ تركيه و آلمان از اواسط اسفند ماه آغاز و به صورت سريالي ادامه يابد كه در برخي كشورها برگزاري دو همايش در شهرهاي مختلف پيش بيني شده و براي برگزاري هريك از اين جلسات به صورت ميانگين ۵۰ هزار يورو هزينه در نظر گرفته شده است .
ياد آوري اين نكته لازم است كه برگزاري اين همايش ها علاوه بر تحميل هزينه هاي سنگين براي كشور؛ فقط به رونق برخي مشاغل در كشورهاي موصوف كمك خواهد نمودا و صرفا صاحبان هتل هاي بدون مسافر را خوشحال خواهد كرد!
گفتنی است، در جريان همايش ايرانيان در سال ۱۳۸۹ در تهران كه البته با حاشيه هاي فراواني نيز روبرو گرديد، لیدر جریان انحرافی شبه نظريه مكتب ايراني را مطرح نمود.
اما در شرایط فعلی پرسش این است که در اين برهه ودر ماه هاي پاياني دولت اين گونه هزينه ها بر كشور چه ضرورتی دارد و آیا يا حداقل به نظرات كارشناسي متوليان اصلي امر ايرانيان مقيم خارج از کشور توجهی شده است و اساسا بر فزض لزوم برگزاري اين گونه همايش ها ؛ چرا این گونه مراسم ها در داخل كشور برگزار نمی شود؟
کد مطلب: 22941
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *