۰
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۶

باید برای ابقای کشتی در المپیک تقلا کنیم

سرپرست موقت فدراسیون کشتی در اولین بیانیه رسمی خود عزم جامعه کشتی برای حفظ این ورزش در جمع بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را اعلام کرد.
به گزارش فارس، نناد لالوویچ سرپرست موقت فدراسیون کشتی بعد از کناره‌گیری رافائل مارتینتی اولین بیانیه خود را در خصوص تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک برای حذف ورزش کشتی از فهرست بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ اعلام کرد. این بیانیه به شرح زیر است:
«فیلا مسئولیتش را از طرف تمام ۱۸۰ فدراسیون ملی عضو و تمام کشتی‌گیران جهان بسیار جدی می‌گیرد. ما پیشنهاد IOC را درک می‌کنیم و به این فرایند احترام می‌گذاریم. ما به عنوان یک ورزش می‌خواهیم گام‌های لازم را برای ورزشمان برداریم تا در برنامه اصلی بازی‌های المپیک باقی بمانیم.
دنیای کشتی به صورت قابل درکی از پیشنهاد هیئت اجرایی IOC برای حذف کشتی از المپیک ۲۰۲۰ ناامید شده است. این را فرصتی می‌دانیم که می‌تواند برای تغییر دیدگاه برای ورزش ما مفید باشد. از یک چیز مطمئن هستیم، این تنها وظیفه ما است که با موضوعاتی که منجر به این شرایط شده برخورد کنیم. به نگرانی‌های IOC گوش می‌دهیم و از راهنمایی‌های آنها درس می‌گیریم. باید تقلا کنیم تا بتوانیم در مسیر پیشنهاد دادن ورزشمان به المپیک برای باقی ماندن جایگاهمان در برنامه ورزش‌های المپیک موفق باشیم و همراه با زمان به تکامل برسیم.
ما از طرف فیلا و تمام جامعه کشتی از تلاش‌ها و خدمات رافائل مارتینتی در زندگیشان برای کشتی تقدیر و تشکر می‌کنیم.»
چند روز پیش هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک تصمیم خود را مبنی بر حذف کشتی از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ اعلام کرد.
کد مطلب: 23415
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *