۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۶

برنامه‌های استانداری تهران برای چهارشنبه سوری

استاندار تهران گفت: برای برگزاری برنامه چهارشنبه آخر سال ساز و کارهای آموزشی و فرهنگی در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.
ایسنا:مرتضی تمدن با اشاره به برنامه‌های استان تهران در چهارشنبه آخر سال، افزود: تلاش بر این است تا در یک روال طبیعی، شهروندان برنامه‌های خود را اجرا کنند و نکات ایمنی در بحث چهارشنبه آخر سال وجود دارد که باید سطح ایمنی برنامه‌های این روز افزایش یابد.
وی افزود: تمام تمرکز استان بر افزایش ایمنی برنامه‌های چهارشنبه آخر سال است تا از هر گونه آتش‌سوزی، انفجار و آسیب به مردم جلوگیری شود.
استاندار تهران تصریح کرد: در مسیرها، خیابان‌ها، معابر اصلی و اتوبان‌هایی که باید تردد روان باشد، از برخی اقدامات که ممکن است سلامتی شهروندان را با خطر مواجه کند، مواظبت خواهد شد.
تمدن با بیان اینکه در این ایام برنامه‌های فرهنگی کارسازتر است، تصریح کرد: ارائه آگاهی و اطلاعات و اعلام هشدارهای لازم برای حفظ سلامتی افراد، جزو مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار استان قرار دارد.
وی ادامه داد: برای برنامه‌های چهارشنبه آخر سال، ساز و کارهای آموزشی و فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است و اولویت با برنامه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، موضوع چهارشنبه‌سوری است تا آسیبی به شهروندان نرسد.
استاندار تهران خاطر نشان کرد: باید آموزش‌های لازم در اختیار شهروندان، به ویژه نوجوانان و جوانان قرار گیرد تا از سلامتی خود مراقبت کنند، چرا که می‌توان در عین ابراز شادمانی، جان افراد را به خطر نینداخت و البته این بروز شادی می‌تواند بدون آسیب رساندن و حادثه برای خود و دیگران تمام شود.
تمدن اظهار کرد: در سال‌های اخیر شهروندان همکاری و همراهی خوبی داشتند و با توجه به ارتقای سطح فرهنگ شهروندان در موضوع چهارشنبه‌سوری و افزایش اطلاعات آنها از صدمات و خطرات ناشی از حوادث برخی اقدامات هیجانی، شاهد برگزاری شادی‌های سالم بودیم و پیش از آنکه مسوولان به این موضوع بپردازند، مردم فهیم و با فرهنگ، تدابیر لازم را اتخاذ می‌کنند.
وی گفت: استانداری با کمک همه دست‌اندرکاران و برنامه‌ریزان، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا در یک فضای شاد و کاملا سالم، شهروندان به استقبال بهار بروند.
استاندار تهران ضمن آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای شهروندان تهرانی، از آنها خواست تا همانگونه که در دو، سه سال اخیر مسوولان را همراهی و همیاری کردند، امسال نیز برنامه‌ریزی کنند تا یک چهارشنبه‌سوری بدون حادثه داشته باشند و شادی‌ها تبدیل به ناراحتی نشود.
کد مطلب: 24773
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *