۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۰

پیش‌بینی بارش تگرگ دربیشتر نقاط کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی فردا و پس فردا برای بیشتر نقاط کشور بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود، از کاهش بیش از ۱۵ درجه‌ای دما در کشور خبر داد.
تسنیم: عبدالرضا امیدوارشهری اظهار داشت: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و شمال خوزستان، ریزش موقتی و کوتاه‌مدت تگرگ پیش بینی می‌شود.
وی افزود: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ابتدا در جاده‌های کوهستانی منتهی به استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، شمال خوزستان و سپس خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ریزش برف و کولاک، سبب اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی می‌شود بنابراین توصیه می شود از تردد غیرضروری در این مناطق خودداری شود.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و در روزهای پنجشنبه و جمعه در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و کرمانشاه، کاهش شدید دما بیش از ۱۵ درجه پیش بینی می‌شود.
وی بیان کرد: در روز چهارشنبه در برخی نقاط استانهای کهگیلویه و بویراحمد، جنوب چهارمحال و بختیاری و غرب خوزستان، آب گرفتگی معابر عمومی و سیلاب دور از انتظار نخواهد بود.
کد مطلب: 24817
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *