۰
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۳

سفر به جزاير سه‌گانه قطعي است

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل از قطعیت سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به جزایر سه‌گانه خبر داد.
باشگاه خبرنگاران: نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه سفر اعضاي اين کميسيون به جزاير سه‌گانه ۱۷ اسفند صورت مي‌گيرد، گفت: در صورتي که شوراي همکاري خليج فارس در واکنش به اين سفر مجددا بيانيه دهد، امشب سفر خواهيم کرد.
منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل از قطعیت سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به جزایر سه‌گانه خبر داد و گفت: اعضای این کمیسیون بر تصمیم خود در خصوص سفر به جزایر سه گانه ایرانی مصمم بوده و این سفر انجام خواهد شد.
وی افزود: پیشتر طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۱۸ اسفندماه زمان سفر به این جزایر بود ولی به دلیل بیانیه شورای همکاری خلیج فارس یک روز زودتر و در تاریخ هفدهم اسفندماه صورت خواهد گرفت.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در صورتی که شورای همکاری خلیج فارس بار دیگر در مخالفت با این سفر بیانیه صادر کند، امشب (سه‌‌شنبه شب) به این جزایر سفر خواهیم کرد.
حقیقت‌پور همچنین در خصوص تعداد اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این سفر گفت: ۷-۸ نفر از اعضای کمیسیون در این سفر حضور داشته و مسیر بندرعباس تا جزایر سه‌گانه را با هلیکوپتر طی خواهند کرد.
لازم به ذکر است در پی اعلام کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مبنی ر بازدید از جزایر سه‌گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی، امارات متحده عربی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مسئله را سیاسی کرده‌اند.
کد مطلب: 24920
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *