۰
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۸
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور:

برگزاری نشست با عنوان نامزد ریاست‌جمهوری تخلف است

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: افرادی که به عنوان کاندیدا در حال حاضر مطرح هستند، نمی‌توانند با عنوان نامزد ریاست‌جمهوری نشست خبری برگزار کنند و در آن به تبلیغات برای خود بپردازند.
به گزارش ایسنا، حسنعلی نوری با تاکید بر این‌که برگزاری نشست‌های خبری افرادی که هم‌اکنون به عنوان داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح هستند، همچنین استفاده آنها از بنرهایی که روی آنها نوشته شده است "نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آینده" تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود، افزود: تا زمانی که این افراد ثبت‌نام نکرده باشند و صلاحیت‌شان از طریق شورای نگهبان اعلام نشود، اطلاق این افراد به عنوان نامزد انتخابات تخلف است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی درقوه قضاییه، مسئول پیگیری این تخلفات قوه قضاییه و این ستاد است.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در ادامه با بیان این‌که پروسه انتخابات میان دوره‌ای خبرگان و شوراهای اسلامی شهر و روستا در فروردین ماه به طور جدی پیگیری می‌شود، گفت: به طور کلی پروسه مربوط به انتخابات‌هایی که قرار است در خرداد سال ۹۲ برگزار شود، بعد از تعطیلات عید نوروز به طور جدی‌تری ادامه خواهد یافت.
نوری همچنین اظهار کرد:‌ آخرین همایش منطقه‌ای در بحث آموزش مجریان انتخابات روز شنبه در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد. 
کد مطلب: 25638
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *