۰
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۱
کاپریلس:

مادورو اقتصاد کشور را از بین می‌برد

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا رقیب خود را از بین بردن اقتصاد کشور متهم کرده است
به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان« امریکا اینفوبائه»؛ انریکه کاپریلس، رهبر اپوزیسیون و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا نیکلاس مادورو، رئیس جمهور موقت ونزوئلا را به از بین بردن اقتصاد کشور متهم کرده است.
کاپریلس در رابطه با فروش شرکت‌های دولتی با قیمت پایین اعلام کرد:« مادورو با مزایده و حراج گذاشتن شرکت‌های دولتی، کشور را به سوی ورشکستگی پیش می‌برد. در حالی که مردم ما در حال برگزاری هفته عید پاک هستند مادورو منابع ملت را به حراج گذاشته است.»
کاپریلس در ادامه افزود:« بسیاری از مردم ما در فقر کامل به سر می‌برند. این درست نیست که مادورو چوب حراج را به منافع کشورمان بزند.»
رهبر اپوزیسیون دولت حاکم ونزوئلا طی چند وقت اخیر تصمیم خود مبنی بر شرکت در رقابت انتخاباتی ونزوئلا که در ۱۴ آوریل برگزار خواهد شد را اعلام کرد.
کاپریلس مؤسس حزب "عدالت اول" است. وی در سال ۲۰۰۲ به عنوان شهردار میراندا، یکی از شهرهای ونزوئلا انتخاب شد و در سال ۲۰۰۴ مجددا برگزیده شد.
رهبرحزب اپوزیسیون ونزوئلا در دوره‌ای که شهر میراندا بود به جرم محاصره سفارت کوبا در ونزوئلا ۱۱۹ روز بازداشت شد.
در انتخابات ۷ اکتبر سال ۲۰۱۲ در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد اما نتوانست در این انتخابات موفق شود و هوگو چاوز، رئیس جمهور فقید ونزوئلا توانست بار دیگر رئیس جمهور این کشور شود.
هوگو چاوز، رئیس جمهور فقید ونزوئلا پیش از آخرین سفر خود به هاوانا از مردم کشورش خواسته بود تا در صورت برگزاری انتخابات مجدد مادورو را به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کنند.
کد مطلب: 26550
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *