۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵

نماینده سابق مجلس چرا به قتل رسید؟

متهم به قتل معترف شد که به انگیزه سرقت سوناتا وارد منزل مقتول شده و پس از به قتل رساندن مقتول، برای این که همسرش نیز شاهد صحنه حادثه بوده است او را نیز به قتل رسانده است.
رئیس پلس آگاهی تهران بزرگ ضمن تشریح جزئیات خبر دستگیری متهم به قتل خلبان ایران ایر، هرگونه انگیزه سیاسی انتقامی را رد کرد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان  با اشاره به جزئیات قتل خانواده شهرکی گفت: در شانزدهم اسفند ماه سال گذشته وقوع یک فقره قتل در محدوده باغ فیض به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی با بیان اینکه پس از اعلام خبر ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض برای تعیین صحت و سقم خبر دریافتی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: با حضور ماموران کلانتری و کشف جسد زوجی در منزل مسکونیشان بلافاصله قاضی کشیشک قتل و ماموران تشخیص هویت پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پسر شانزده ساله مقتولین پس از گذراندن کلاس فوق‌العاده در ساعت ۱۹ به منزل مراجعه و هنگامی که متوجه شده که والدینش در خانه را به روی وی باز نمی‌کنند، موضوع را به اطلاع خاله‌اش رسانده و به همراه وی به منزل مراجعه کرده و با جسد غرق در خون مادر و پدرش مواجه می شود .

محمدیان گفت: بررسی کارآگاهان نشان داد که این زوج به وسیله جسم برنده (چاقو) به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان احتمالی با بریدن سر این دو و چندین ضربه چاقوی دیگر آنها را به قتل رسانده است.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه از هویت مقتولان نشان داد که مقتول خلبان خطوط هوایی ایران ایر و از نمایندگان سابق مردم در مجلس شورای اسلامی بوده است، گفت: همسر وی نیز خانه‌دار بوده است.

محمدیان با بیان اینکه با توجه به نوع جنایت، رسیدگی به این پرنده در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره دهم مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت، گفت: سرانجام هویت اصلی متهم که مرتضی نام دارد توسط کارآگاهان احراز و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

محمدیان تصریح کرد: کارآگاهان اداره دهم با استفاده از تحقیقات فنی و پلیسی متهم به قتل را روز شنبه در خیابان جمهوری دستگیر و به پلیس آگاهی پایتخت منتقل کردند و این فرد در اعترافات خود سرقت به دلیل مشکلات مالی را انگیزه اصلی خود عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد در اعترافات خود عنوان کرد که مقتول آگهی فروش یک دستگاه خودروی سواری سوناتا را در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر کرده بود گفت: متهم به قتل معترف شد که به انگیزه سرقت سوناتا وارد منزل مقتول شده و پس از به قتل رساندن مقتول، برای این که همسرش نیز شاهد صحنه حادثه بوده است او را نیز به قتل رسانده است.

محمدیان با رد هرگونه انگیزه سیاسی و انتقامی در قتل این زوج، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس برای واکاوی زوایای دیگر این پرونده ادامه دارد.
کد مطلب: 27514
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *