۰
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۴

استاندار سیستان: خسارات کم زلزله از لطف پیکر شهدای گمنام بود

این زلزله به لطف و عنایت پروردگار، دعاها و نمازهای شبانه مردم مومن و خداجوی استان و مهمتر از همه حضور پیکر مطهر شهدای گمنام موجب شد کمترین تلفات و خسارات را داشته باشد.
خبرگزاری مهر: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه حادثه زلزله شهرستان سراوان، به بهترین نحو ممکن و با همکاری و تعامل تمامی مدیران، علما و مردم مدیریت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر حاتم نارویی افزود: متاسفانه برخی افراد دچار فراموشی تاریخی می شوند در حالی که باید از حوادث و زلزله هایی که تاکنون در سطح کشور رخ داده، تجربه و درس بیاموزیم.

وی تاکید کرد: در حوادث غیر مترقبه عجله و شتاب مشکل ساز می شود و بنابراین باید با تدبیر و اندیشه این قبیل حوادث را مدیریت کرد.

وی خاطر نشان کرد: رییس جمهور، معاون اول ریاست جمهوری، رئیس و نایب رئیس مجلس، وزیرکشور و سایر مسوولان کشوری و برخی از استانداران سایر استان ها از لحظات اولیه در تماس با بنده در جریان امور قرار گرفتند و بر کمک رسانی از سایر استان ها و اعزام نیرو و امکانات تاکید کردند.

وی افزود: زلزله شهرستان سراوان در دنیا بی سابقه بود زیرا زمین لرزه ای با این قدرت نه تنها سراوان و سوران بلکه تمام استان را می توانست با خاک یکسان کند.

وی گفت: این زلزله به لطف و عنایت پروردگار، دعاها و نمازهای شبانه مردم مومن و خداجوی استان و مهمتر از همه حضور پیکر مطهر شهدای گمنام موجب شد کمترین تلفات و خسارات را داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با تقدیر از دستگاه های مختلف و به خصوص ادارات و سازمان های دست اندرکار و فعال در منطقه زلزله زده و بویژه رسانه های ارتباط جمعی استان افزود: اطلاع رسانی به موقع و صحیح توسط مسوولان دست اندرکار و رسانه های ارتباط جمعی موجب شد تا شایعات و جوسازی های که از سوی رسانه های بیگانه در حال شکل گیری بود خنثی شود.
کد مطلب: 28168
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *