۰
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰

اعلام موعد راه‌اندازی متروی راه آهن-چهارراه ولیعصر

امیدواریم تا پایان خرداد ماه بخش دیگری از مسیر خط ۳ متروی تهران حدفاصل میدان راه آهن تا چهار راه ولیعصر افتتاح شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: ‌تا پایان اردیبهشت ماه تی بی‌ام از محدوده سه راه جمهوری تا چهارراه ولیعصر خارج می‌شود تا مسیر تردد خودرو‌ها در مسیر سه راه جمهوری نیز باز شود.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره خروج دستگاه تی بی‌ام از محدوده سه راه جمهوری تا چهارراه ولیعصر ویژه خط ۳ متروی تهران، اظهار کرد: این دستگاه به چند مانع و معارض برخورد کرده است که خوشبختانه این معارض‌ها حل شده و هم اکنون به سمت شفت در حال نزدیک شدن است.

وی ادامه داد: تا پایان اردیبهشت ماه تی بی‌ام از این مسیر خارج می‌شود تا مسیر تردد خودرو‌ها در مسیر سه راه جمهوری نیز باز شود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه قرار بود در حداقل زمان این دستگاه خارج شود تصریح کرد: به دلیل مسائلی از جمله معارضات ملکی و ناشناخته بودن مسیر زیرزمینی همچون قنوات و حفره‌های زیرزمینی و تاسیسات شهری خروج دستگاه تی بی‌ام با تاخیر همراه شد.

تشکری هاشمی درباره بهره برداری از بخش دیگری از مسیر خط ۳ متروی تهران نیز اعلام کرد: ‌هم اکنون سه شیفت در حال تکمیل خط ۳ متروی تهران هستیم و هیچ زمانی را از دست نمی‌دهیم. براورد ما این است که تا پایان اردیبهشت ماه عملیات تونل و ایستگاه‌های اولویت دار انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تقریبا لاینینگ این خط در حال تکمیل شدن است تاکید کرد: امیدواریم تا پایان خرداد ماه بخش دیگری از مسیر خط ۳ متروی تهران حدفاصل میدان راه آهن تا چهار راه ولیعصر افتتاح شود.
کد مطلب: 28504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *