۰
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۰

پاپ سوژه داغ بازار کتاب

کتاب‌های زندگینامه‌ای، کتاب عکس و گزارش‌های خبری متنوع از پاپ فرانسیس نشان‌دهنده داغ بودن موضوع او در بازار کتاب است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو. اس. ای. تودی، با اتفاق غیرمنتظره‌ای که پس از استعفای ناگهانی پاپ بندیکت شانزدهم پیش آمد و با روی کار آمدن پاپ فرانسیس، ناشران با انتشار کتاب‌های متنوع و جدید در تلاشند تا به نیازهای جامعه در این زمینه پاسخ بدهند.

در این مدت کوتاه کتاب‌های متعددی با موضوع پاپ منتشر شده اند تا به نیاز ۱.۲ میلیارد کاتولیک سراسر جهان در این زمینه پاسخ دهند.

شماری از این کتاب‌ها عبارتند از:

«فرانسیس: پاپ جهان جدید» نوشته آندرآ ترونیلی از انتشارات ایگناتیوس. این کتاب زندگینامه ای به این می‌پردازد که فرانسیس چگونه به عنوان اولین پاپ از قاره آمریکا ـ و نیز اولین پاپ از فرقه ژزوئیت (یسوعیون) ـ در یکی از کوتاهترین نشست‌های کاردینال‌ها انتخاب شد.

«پاپ فرانسیس: از آخر زمین تا رم» نوشته گروهی از روزنامه نگاران وال استریت ژورنال از انتشارات همین روزنامه؛ این کتاب گزارشی از چالش‌ها و فرصت‌هایی است که این مرد به عنوان رهبر کلیسای کاتولیک با آن رودررو است.

«پاپ فرانسیس: صدای مسیح، از سن پیتر تا امروز» نوشته ویراستاران مجله «لایف» از انتشارات همین مجله؛ این کتاب شامل مجموعه ای از عکس‌ها از روز معرفی پاپ جدید در رم است.

«درباره عرش و زمین: نظرات پاپ فرانسیس درباره سرنوشت، خانواده و کلیسا در قرن بیست و یکم» نوشته خورخه ماریو برگوگلیو و آبراهام اسکورکا شامل نظرات خداشناسانه و گفتگوهای بین پاپ و ربیع ابراهیم اسکورکا
«فرانسیس: پاپی از آخر زمین» نوشته توماس کراوول ؛ کتابی فانتزی از گفته‌ها و تصویرهایی از پاپ روی کاغذ میناکاری شده

«پاپ فرانسیس: گفتگوها با خورخه برگوگلیو: زندگی او با کلام او» ، کتابی زندگینامه ای بر مبنای گفتگوهایی با فرانسیس وقتی کاردینال بود.

«برای من دعا کن: زندگی و دیدگاه‌های الهی پاپ فرانسیس، اولین پاپ از آمریکا» نوشته رابرت موینیهان ؛ در دست چاپ

«فرانسیس: مرد دعا» نوشته توماس نلسون؛ در دست چاپ

«آزمون پاپ بندیکت» در دست چاپ
کد مطلب: 28698
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *