۰
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۴

آخرین وضعیت ترانسفر نوشاد عالمیان به اروپا

پینگ پنگ باز المپیکی ایران به لیگ آلمان نمی‌رود.
پس از درخشش نوشاد عالمیان در المپیک لندن، فدراسیون تنیس روی میز ایران اعلام کرد برنامه این فدراسیون آن است که بازیکنان ایران در لیگ های اروپایی حضور یابند و به همین منظور در سال ۹۲ تلاش خواهد کرد که نوشاد عالمیان در یکی از لیگ های اروپایی شرکت کند. چندی بعد یکی از باشگاه های آلمان پیشنهادی را به نوشاد و نیما عالمیان برای حضورشان در لیگ آلمان ارائه کرد که این پیشنهاد در حاشیه مسابقات بین المللی فجر رنگ و لعاب رسمی تری به خود گرفت به طوری که یکی از نمایندگان این باشگاه برای مذاکرات به ایران آمد اما تصمیم گیری نهایی در این باره به پایان لیگ ۹۱ موکول شد.

نوشاد عالمیان در این مدت بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده بود که بازی در لیگ های اروپایی فرصت مناسبی برایش است و احتمال دارد که سال ۹۲ به لیگ های خارجی برود اما هیچ گاه به صورت قطعی اعلام نکرد که امسال چنین اتفاقی خواهد افتاد. او در پایان سال ۹۱ با تیم بانک دی به قهرمانی لیگ رسید و پس از آن خود را برای مسابقات کاپ آسیا آماده کرد و در نهایت موفق شد با عملکردی قابل دفاع عنوان چهارمی این رقابت ها را از آن خود کند اما در این میان هیچ خبری از حضورش در لیگ آلمان وجود نداشت.

حالا که برادران عالمیان عازم مجارستان هستند تا در یک اردوی ۱۰ روزه برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه شرکت کنند، رحمت الله عالمیان، پدر این دو ورزشکار از منتفی شدن حضور پسرانش در لیگ آلمان خبر می دهد و به ایسنا می گوید: حضور نوشاد عالمیان در لیگ آلمان در سال جاری منتفی شده و احتمالا او سال آینده به لیگ اروپا خواهد رفت.

وی ادامه می دهد: از یک سو هماهنگی های لازم برای رفتن به باشگاه آلمانی "اولسن هازن" انجام نشده بود و از سوی دیگر بحث مبلغ پیشنهادی این باشگاه مطرح بود به طوری که ابتدا قرار بود این باشگاه مبلغی را برای به خدمت گرفتن نوشاد پرداخت کند که در نهایت مبلغ را کاهش داد و نوشاد هم با این شرایط از حضور در این تیم منصرف شد. البته تنها بحث مالی هم مطرح نیست چون تجربه ای که آن ها به دست می آورند بسیار با ارزش است اما واقعیت این است که نوشاد و نیما برای رفتن به این باشگاه آنطور که باید اصرار نداشتند و گفتند که در سال آینده به لیگ اروپا می روند. یکی از مشکلات دیگر هم بحث سربازی نوشاد است چون هنوز وضعیت خدمت او مشخص نیست و به همین دلیل امکان داشت که او نتواند به خارج از کشور برود.

پدر نوشاد عالمیان درباره این که با توجه به قوانین جدید نوشاد و نیما عالمیان نمی توانند در یک تیم حضور داشته باشند آیا باشگاهی برای لیگ امسال به آنها پیشنهاد داده است؟ گفت: تیم فولاد ماهان پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن نوشاد در لیگ امسال ارائه داد و اعلام کرد که مبلغی که نوشاد در نظر دارد را پرداخت خواهد کرد اما در نهایت موضوع منتفی شد و هنوز مشخص نیست که امسال نوشاد و نیما در کدام تیم باشگاهی حضور خواهند داشت.

وی درباره مسابقات جهانی فرانسه گفت: آمادگی نوشاد و نیما از نظر فنی بسیار بالاست و آن ها هم از شرایط تیم ملی رضایت دارند. اردویی که در بابلسر برگزار شد هم بسیار مطلوب بود و ارتباط خوبی در اردوی تیم ملی وجود دارد. فکر می کنم اگر خدا بخواهد نوشاد در مسابقات فرانسه هم می تواند نتیجه خوبی بگیرد. البته این مسابقات جهانی است و از سطح بسیار بالایی برخوردار است. نوشاد اگر به چینی‌ها نخورد شانس خوبی برای صعود خواهد داشت.

پدر نوشاد عالمیان درباره وضعیت نیما هم گفت: پسرم چندی پیش دچار آسیب دیدگی بود اما حالا وضعیتش بهتر شده است. آقای علیدخت هم از عملکرد نیما رضایت دارد. فکر می کنم نیما باید در مسابقات بیشتری شرکت کند تا تجربه اش بیشتر شود.
کد مطلب: 28813
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *