۰
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۵

اداره کشور سرباز بله قربان گو نمی‌خواهد

کاندیدای ائتلاف ۵ نفره اصولگرایان با بیان اینکه رئیس جمهور ژنرال نمی‌خواهد افزود: برای اداره کشور به ژنرال فهیم و قدرتمند نیاز داریم نه سرباز بله قربان گو.
 محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در نشست دانشجویی انتخابات پیشرو که امروز چهار شنبه در دانشگاه شهید رجایی برگزار شد گفت: چالش بزرگ امروز بروکراسی اداری ناکارآمد است.

وی بابیان اینکه یکی از نقاط قوت دولت نهم و دهم پرکاری است افزود: البته دولت هاشمی هم پرکار بود اما رکورد با دولت احمدی نژاد است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از نقاط ضعف دولت احمدی نژاد هم عدم استفاده از افراد کارامد در سطح وزیران و استانداران است.زیرا رئیس جمهور می‌گفت که ژنرال نمی‌خواهد، بی توجه به اینکه برای اداره کشور به ژنرال فهیم و قدرتمند نیاز داریم نه سرباز بله قربان گو.

کاندیدا انتخابات ریاست جمهور در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر دولت قانونی که ادعا می‌کند مخالفان حزبی دولت نمی‌گذارند کار کند باید استعفا دهد.

کاندیدای ائتلاف ۵ نفره اصولگرایان در بیان صلاحیت خود برای نامزدی در انتخابات افزود: هم علم الرجال بلدم هم آدم تشکیلاتی هستم، به همین دلیل به نظرم می‌توانم افراد مدیر و ولایی را برای اداره کشور انتخاب کنم.
کد مطلب: 28922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *