۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۴

خداحافظی اشکبار مهدوی‌کیا از دنیای فوتبال

کاپیتان پرافتخار تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران در شرایطی چهار گوشه زمین را بوسید و برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد که تیمش در ضربات پنالتی نتیجه را به سپاهان واگذار کرد و نتوانست در حضور هوادارانش به عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند.
به گزارش مهر، مهدی مهدوی کیا که قرار بود قبل از شروع فینال جام حذفی چند دقیقه نمایشی برای پرسپولیس بازی کند و از دنیای فوتبال خداحافظی کند، در دیدار برابر سپاهان و در وقت های اضافه پنج دقیقه پایانی را برای تیمش به میدان آمد و امیدوار بود که سرخپوشان با پیروزی در ضربات پنالتی بتوانند به پیروزی برسند و او با خاطره ای خوش از فوتبال خداحافظی کند اما هادی نوروزی و رضا حقیقی دو ضربه را به بیرون زدند تا پرسپولیس بازنده این دیدار باشد.
مهدوی کیا که با چشمانی اشکبار جشن سپاهانی را شاهد بود، در شرایطی چهار گوشه زمین را با راه رفتن - و نه دویدن - بوسید که هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه و همچنین هواداران تیم سپاهان به شدت او را تشویق کردند. مهدوی کیا که اشک در چشمانش حدقه زده بود در میان حضور پرتعداد خبرنگاران و عکاسان چهار گوشه زمین را بوسید و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
کد مطلب: 29281
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *