۰
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۴

روحانی: زمان برای انصراف زیاد است

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در مورد کنار رفتنش به نفع هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از ما به نفع دیگری کنار می‌رود اما زمان برای کنار رفتن زیاد است و در موعد مقرر تصمیم‌گیری می‌شود.
حجت‌الاسلام حسن روحانی در حاشیه سخنرانی خود در دارالقرآن زنجان در جمع خبرنگاران خود را یک اعتدال‌گرا نامید و اظهار داشت: با دو گروه اصلاح‌طلبان معتدل و اصول‌گرایان رابطه نزدیک و خوبی دارد.

وی با بیان اینکه در صورت انتخاب شدن از سوی مردم دولت فرا جناحی تشکیل می‌دهد، افزود: قصد دارد از همه نیروها در دولت خود استفاده کند.

وی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی در مورد ذوق‌زدگی دشمن از ورود هاشمی به انتخابات گفت: دوستان هم ذوق شده شدند و در برخی از شهرها مردم خوشحالی کردند.

*پرشور شدن انتخابات از همه چیز مهم است
کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم از آمدن هاشمی خوشحال هستند، اضافه کرد: ‌مهم این است که هر کس در انتخابات حاضر شود موجب پرشور شدن آن می‌شود.

وی با قشنگ ندانستن سئوالات مطرح شده توسط خبرنگار صدا و سیما در مورد تغییر استراتژی رسانه‌های بیگانه و حمایت از هاشمی تصریح کرد: دشمن هیچ وقت نفع ما را نمی‌خواهد.

*ازدحام پای صندوق‌های رای خواست مقام معظم رهبری
حجت‌الاسلام روحانی خواست دشمن را خالی بودن پای صندوق‌های رای ایران اعلام کرد و گفت: همه باید در راستای ازدحام در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خواست مقام معظم رهبری را خلق حماسه سیاسی اعلام و ادامه داد: همه باید بری تحقق خواست ایشان تلاش کنند.

*هر انتخابی از طرف مردم مبارک است
وی هر انتخابی توسط مردم را برای کشور مبارک عنوان و اضافه کرد: همه باید تابع انتخاب مردم بوده و از انتخاب انجام شده حمایت کنند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی را متعلق به مردم دانست و اضافه کرد: این رسانه باید در راستای منافع مردم و منویات مقام معظم رهبری حرکت کند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد کنار رفتنش به نفع هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از ما به نفع دیگری کنار می‌رود.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: زمان برای کنار رفتن زیاد است و در موعد مقرر تصمیم‌گیری می‌شود.
کد مطلب: 30162
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *