۰
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷

بلاتکلیفی ذوب آهن برای ماندن در لیگ برتر

در شرایطی که تیم فوتبال ذوب‌آهن باید برای ماندن در لیگ برتر فوتبال، در دیدار پلی‌آف بازی کند، اعلام نشدن زمان این دیدار و حریف ذوب‌آهن، تیم اصفهانی را در بلاتکلیفی نگه داشته‌است.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن که در فصل جاری با کسب ۳۸ امتیاز از ۳۴ بازی در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت، برای ماندن در لیگ باید در بازی پلی‌آف شرکت کند.

ذوبی‌ها که جمعه ۲۰ اردیبهشت و با پیروزی مقابل ملوان بندر انزلی، شانس ماندن خود در لیگ برتر را به میزان قابل توجهی افزایش دادند، در حال حاضر منتظر مشخص شدن تکلیف تیم صعود کننده از لیگ دسته اول و بازی با این تیم هستند.

ذوبی‌ها باید برای ماندن در لیگ برتر با تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف در دو دیدار رفت و برگشت شرکت کرده تا با پیروزی در این دیدارها، حضور خود در لیگ برتر را قطعی کنند.

اما در شرایطی که نزدیک به ۸ روز از پایان رقابت‌های لیگ برتر می‌گذرد، با توجه به اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول و مسائل مختلف پیرامون تبانی که منجر به محرومیت تعداد قابل توجهی از بازیکنان، سرمربیان و تیم‌های لیگ دسته اول شد، هنوز تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر مشخص نشده است.

این در شرایطی است که ذوب‌آهن برای فصل آینده درصدد تدارک تیمی قدرتمند در لیگ برتر است و هنوز مشخص نیست که دیدارهای پلی‌آف این تیم چه زمانی برگزار می‌شود.

البته تعداد بسیاری از بازیکنان این تیم برای ماندن در ذوب‌آهن ابراز تمایل کرده‌اند اما تکلیف سرمربی و بازیکنان ورودی و خروجی ذوب‌آهن برای فصل آینده هنوز مشخص نیست.
کد مطلب: 30390
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *