۳
۱
يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۹

علیخانی جواب علم الهدی را داد

مردم از ائمه جمعه محترم انتظار تعابير و توصيه هاي اخلاقي دارند نه اهانت و تخريب، متاسفانه اين گونه رفتارها امروز بلاي جان كشور شده است.
قدرت الله عليخاني در واكنش به اظهارات اخير امام جمعه مشهد درباره فرزند امام(ره) گفت: من شك دارم كه مطالب منتشر شده عينا تعابير ايشان باشد، اما اگر چنين باشد واقعا جاي تاسف دارد. نماينده ادوار مجلس در گفت وگو با انتخاب با اشاره به صحبت هاي نقل شده از آقاي علم الهدي در رسانه ها كه گفته «زهرا مصطفوي دروغ مي گويد»، چنين پاسخ داد كه آقاي علم الهدي براساس سليقه شخصي اش با هر شخصي كه مطالبش را نمي پسندد با اهانت برخورد مي كند و اين بار نسبت ناروايي به يكي از فرزندان امام راحل كه در طول زندگي امام همواره در كنار ايشان بوده و پس از ارتحال امام نيز هميشه در حمايت از رهبري تلاش فراوان كرده است، داده است.

وي افزود: خانم مصطفوي كمتر خود را در مسائل سياسي وارد كرده و شايسته نيست امروز به واسطه ارائه يك درخواست از رهبري نظام يا نقل قولي از امام راحل كه آن هم از سر دلسوزي به نظام بوده است با چنين برخورد ناپسند و ظالمانه يي روبه رو شود. عليخاني با اشاره به شخصيت روحاني آقاي علم الهدي و جايگاه وي به عنوان امام جمعه مشهد افزود: مردم از ائمه جمعه محترم انتظار تعابير و توصيه هاي اخلاقي دارند نه اهانت و تخريب، متاسفانه اين گونه رفتارها امروز بلاي جان كشور شده است. وي ادامه داد: امام راحل همواره توجه ويژه يي به آقاي هاشمي در سخنراني ها، بيانيه ها و حتي جلسات خصوصي داشته اند. در بازخواني رخدادهاي انقلاب، دفاع مقدس تا به امروز نمي توان نقش محوري آقاي هاشمي را ناديده گرفت و نامه خانم مصطفوي نيز به جهت تاكيد بر آرمان هاي امام (ره) و با توجه به اقبال عمومي غير قابل توصيفي كه پس از حضور آقاي هاشمي نسبت به ايشان و ارزش هاي مورد نظر رهبر فقيد انقلاب كه همانا اقبال به روحانيت متعهد و پيشرو بود و در چارچوب تحقق شعار حماسه سياسي رهبري معظم بود.
کد مطلب: 31277
مرجع : روزنامه اعتماد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مریم
خدایا همه رو به راه راست هدایت کن ما که کاری از دستمون برنمیاد تمام فرزندان امام ،راه امام و دوستداران امام کنار گذاشته شدند وبه محض اینکه سخنی بگویند میشوند ضد ولایت و فتنه گر!
امير
Iran, Islamic Republic of
پس بفرماييد بجاي كلمه " دروغ" از چه كلمه اي استفاده نمايد؟ وقتي دروغ گفته چي بايد بگويد حتما انتظار داريد بگويد راست دروغ گفته. آفرين بر بصيرت و شجاعت آيت الله علم الهدي
میر حسین
کاش اقایان به اخلاق ایمان بیاورند