۰
پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۳

محسن رضایی هم به خاطر احساس خطر کاندیدا شده

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همین‌طور که در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با حضور مردم پیروز شدیم، اقتصاد و مشکلات اقتصادی را هم با حضور مردم سامان دهیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محسن رضایی در ادامه سفر به استان بوشهر در جمع مردم شهرستان دیر اظهار داشت: اقتصاد در کشور باید صاحب پیدا کند و امکان تولید فر اهم شده و هدف‌گذاری کنیم و در این زمینه بین استان‌ها مسابقه بگذاریم.

وی با بیان اینکه پول ایران باید جایگاه خودش را پیدا کند، تصریح کرد: ۴۵ هزار تومان امروز برابر با ۱۵ هزار تومان خرداد ماه گذشته است و این یک تهدید است و نباید پول ملی سقوط کند.

رضایی گفت: تولید ملی برای مردم جنوب باید از دریا آغاز شود، ذخایر ارزی چینی‌ها از ۴ هزار میلیارد دلار گذشته و نمی‌دانند با این پول چکار کنند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: صادرات و واردات از مسیر دریا را باید جدی بگیریم و در این زمینه هر امکاناتی که مردم بخواهند را باید فراهم کنیم.

وی افزود: ۱۵۰ هزار دریانورد در کشور داریم اگر بتوانیم دلارها را غیر نفتی به دست آوریم اقتصاد کشور تکان می‌خورد.

رضایی خاطرنشان کرد: نظم و انضباط بهتری بر شیلات باید شکل بگیرد و شیوه‌های صید باید تغییر کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط با پرداخت یارانه سبز گفت: یارانه سبز را به کسانی می‌دهیم که شیوه سنتی صید را به شیوه مدرن تبدیل کنند.

وی ادامه داد: پرداخت یارانه‌ها را ادامه می‌دهیم چون اگر به تعهدات دولت قبلی عمل نکنیم دولت بعد از ما هم به تعهدات ما عمل نخواهد کرد.

رضایی باید تاکید بر ایجاد صنایع کشاورزی در بوشهر گفت: اکنون خرمای تولید دشتستان در دبی بسته‌بندی و به اروپا صادر می‌شود مگر ما خودمان نمی‌توانیم این کار را بکنیم، مرکبات استان فارس را در دیر بسته‌بندی کرده و صادر کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: نه تنها باید تحریم‌ها را بشکنیم بلکه باید تحریم را به فرصت تبدیل کنیم.

رضایی با بیان اینکه حماسه اقتصادی یعنی کار فوق‌العاده ایجاد شود، خاطرنشان کرد: جنوبی‌ها همیشه در مواقع خطر در صحنه حضور می‌یابند و بنده هم اگر برای کشور احساس خطر نمی‌کردم در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نمی‌شدم.
کد مطلب: 31916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *