۰
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۳

تشییع پیکر شهدای سانحه هوایی سردشت در ارومیه

پیکر پاک چهار تن از شهدای سانحه هوایی شهرستان سردشت ظهر امروز در ارومیه تشییع شد.
 اقشار مردم ارومیه در این مراسم با سر دادن شعارهای انقلابی یک‌بار دیگر با آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهدا تجدیدپیمان کردند.

پیکرهای پاک سردار کریم بهرامی و سروان پاسدار رسول ملکی در مزار شهدای ارومیه به خاک سپرده شده و پیکرهای سروان پاسدار کریم اختیار به شهرستان شاهین‌دژ و علی علیزاده به شهرستان خوی منتقل می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی در این مراسم که نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه، پرسنل و فرماندهان نظامی و انتظامی مستقر در منطقه، مقامات استانی، ائمه جمعه و جماعات، خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند، گفت: شهادت پاسداران و فداییان ملت و انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی نشان‌دهنده باز بودن درهای شهادت در استان است و آذربایجان غربی تا آخرین قطره خون مردم خود در خط سرخ شهادت بر دفاع از آرمان‌های انقلاب خواهد ایستاد.

وحید جلال‌زاده افزود: دشمنان وحدت ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند و شهدای امروز ایران اسلامی برای وحدت ملت ایران و جلوگیری از تفرقه، خون خود را نثار انقلاب کرده‌اند.

به گفته وی جمهوری اسلامی هم اکنون بر قله‌های بلند افتخار ایستاده و آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از دست ایران به ستوه آمده‌اند.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: رهبر جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین رهبر دنیاست و تدابیر و دوراندیشی‌های مقام معظم رهبری مایه هراس دشمنان شده و این مایه افتخار ملت ایران است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اقتدار و امنیت خود را مدیون شهدا و مردان بزرگی است که در راه دفاع از آرمان‌ها و اصول خود لحظه‌ای از پا نمی‌نشینند

تصریح کرد: امروز ملت ایران در نقطه حساسی از تاریخ قرار گرفته است و دشمنان در یک مبارزه نفس‌گیر و نزدیک می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را از مواضع خود عقب برانند که این اقدام آن‌ها با اقتدار و هوشیاری ملت ایران به یاس تبدیل شده است.

بر اثر سانحه هوایی که روز شنبه گذشته در شهرستان سردشت روی داد، یک فروند بالگرد قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) بر اثر نقص فنی سقوط کرد و کادر پروازی و یک پاسدار، جمعی قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) به شهادت رسیدند.

کد مطلب: 4512
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *