۰
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۶

پبشنهادات مالي عربستان و قطر به يمني‌ها براي شركت در جنگ در سوريه

عربستان و قطر روند آماده كردن مزدوران را براي جنگ در سوريه را افزايش داده و پيشنهادهاي وسوسه برانگيز مالي را به خانواده‌هاي يمني جهت اعزام فرزندان‌شان به سوريه مطرح مي‌كنند.
 به نقل از خبرگزاري براثاي عراق، منابع آگاه اعلام كردند كه قطر و عربستان عمليات آماده سازي مزدوران از كشورهاي مختلف را افزايش داده و آن‌ها را در اردوگاه‌هايي در تركيه تحت نظر نيروهاي امنيتي انگليس و آمريكا آموزش مي‌دهند.

منابع ويژه اعلام كردند كه اعضاي سازمان اطلاعات قطر و عربستان در روستاها و شهرهاي يمن در جال جست‌وجوي جوانان يمني هستند كه سن شان بيشتر از ۱۷ سال نباشد و به خانواده اين جوان‌ها ۱۰ هزار دلار مي‌دهند و اين فتوا را صادر مي‌كنند كه "در صورت ورود اين جوانان به سوريه آن‌ها بهشت مي‌روند".
منابع در ادامه اعلام كردند كه اعضاي سازمان اطلاعات قطر و عربستان از پول‌ براي جذب افراد كم سن و سال يمني و اعزام به اردوگاه‌هاي آموزشي در تركيه كه از سوي دوحه و رياض حمايت مالي مي‌شود، استفاده مي‌كنند.

منابع تاكيد كردند كه بيش از ۵۰۰۰ يمني كشور خود را ترك كرده تا به گروه‌هاي تروريستي كه خون مردم سوريه را مي‌ريزند، بپيوندند و پاسپورت و ويزا نيز براي ورود اين افراد به تركيه فراهم مي‌شود.
کد مطلب: 5213
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *