۰
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۲
سخنگوی موسسه مالی و اعتباری مهر:

تبدیل موسسه مهر به بانک نیازمند الزامات قانونی است

سخنگوی موسسه مالی و اعتباری مهر با بیان اینکه فرآیند تبدیل این موسسه به بانک در حال اجراء و نیازمندالزامات قانونی است، گفت: تبدیل موسسه مالی واعتباری مهر به بانک منوط به دریافت مجوز از سوی بانک مرکزی است.
ابراهیم صفر لکی در نشست خبری بعد از ظهر یکشنبه از برگزاری دومین همایش بانکداری اسلامی خبر داد و افزود: دستاوردهایی که از این همایش حاصل شود در جهت تحقق اهداف بانکداری اسلامی به کار گرفته خواهد شد.

وی یاد آور شد: به همت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نیمه دوم شهریور هفته ای در گرامیداشت بانکداری اسلامی برگزار میشود.

وی تصریح کرد: دراین هفته نگاهها در حوزه نظری و عملکردی در خصوص بانکداری است وکلیه موسسات اقداماتی را که در این زمینه داشته اند ارائه می دهند.

سخنگوی موسسه مالی واعتباری مهرافزود: این موسسه از موسسات پیشرو در بانکداری اسلامی است و همایش بانکداری اسلامی را با حضور صاحب نظران برگزار می کند.

صفر لکی در خصوص اهداف این همایش گفت : بیان جایگاه واهمیت بانکداری اسلامی و دستاوردهای بسیار آن در جهت تحقق بانکداری اسلامی از اهداف همایش بانکداری اسلامی است.

وی در رابطه به تبدیل این موسسه به بانک گفت: تبدیل موسسه مالی واعتباری مهر به بانک فرآیندی است که نیاز به الزاماتی دارد وما در مسیر اجرای ملزومات قانونی آن هستیم وصدور مجوز در اختیار بانک مرکزی است.
کد مطلب: 5272
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *