۰
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵

جولي برگرد سر خونه زندگي!

پويان فراستي
دنيا هفته سختي را پشت سر گذاشت و متاسفانه به اندازه يک سال در همين چند روز اتفاق عجيب و ناگوار داشتيم.
دنيا هفته سختي را پشت سر گذاشت و متاسفانه به اندازه يک سال در همين چند روز اتفاق عجيب و ناگوار داشتيم.

اولين و تلخ ترين خبر اين روزها مربوط به جدايي دو نوگل شکفته از يکديگر بود.

متاسفانه آنجلينا جولي در کمال باروري با ناباوري خبر درخواست طلاقش از برد پيت را اعلام کرد و همين مساله باعث سه روز عزاي عمومي‌در اينستاگرام شد.بسياري از هموطنان با کپشن: حيف... شما دوتا چرا؟ نسبت به اين واقعه ناراحتي خود را ابراز کردند و خواستار بازگشت اين زوج عاشق به يکديگر بودند.

خبر تلخ بعدي ديدار رييس جمهور ايران با ترزا مي‌نخست وزير انگلستان بود! دولت قبل تمام تلاش خود را کرد تا رابطه ما با اين «جزيره کوچک که در غرب آفريقا» است قطع شود و موفق هم شد اما حالا اين دولت با پر رويي تمام با ترزا مي‌نخست وزير اين کشور ديدار مي‌کند!

مساله مهم تر آن که خانم تراز مي‌بر خلاف اسمش تحت تاثير مادر ترزا نيست و بدون حجاب ديدارهاي ديپلماتيک خود را انجام مي‌دهد؛ که خود تلخي اين فاجعه را دو چندان مي‌کند چرا که تمام مردم ايران همدردي احمدي‌نژاد با مادر چاوز مرحوم را به ياد دارند و اگر خدايي نکرده زبونم لال بلا به دور معجزه هزاره سوم رييس جمهور بود مشخص نبود تا چه اندازه با ترزا مي‌به خاطر برگزيت همدردي مي‌کند.

مساله بعدي که دل بسياري از بچه هاي مدرسه اي را به درد آورد انتشار کم جان هفته نامه يالثارات بود؛ يالثارات که اين روزها در بين نوجوانان تازه به بلوغ رسيده طرفدار پيدا کرده است اين هفته متاسفانه ضعيف ظاهر شده است و در شماره جديدش خبري از داستان هاي مورد دارش نيست.

در آخر آن که اميدوارم که تا هفته آينده جولي سر عقل بيايد و به زندگيش برگردد، ترزا مي‌به جاي حسن روحاني با الهام چرخنده ديدار کند و يالثارات به روزهاي اوجش بازگردد.
کد مطلب: 61335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *