۰
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۶

سومين مجمع اقتصادي و تجاري چين و کشورهاي عرب در چين افتتاح شد

مجمع اقتصادی تجاری چین و کشورهای عرب روز چهارشنبه در نینگشیا ، در شمال غربی چین گشایش یافت. نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت چین و سومین مجمع اقتصادی و تجاری چین و کشورهای عرب از روز چهارشنبه تا یکشنبه آینده در یینچوان ، مرکز منطقه خودمختار هوئی ، برگزار می شود.
کمیته سازماندهی این نمایشگاه اعلام کرد در این نمایشگاه بیش از هفت هزار مسئول ، شرکت کننده ، خریدار و سرمایه گذار از کشورهای چین ، لیبی ، اردن ، عراق و قطر شرکت کرده اند.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از یینچوان ، همزمان با این مجمع ، تحت عنوان « دوستی ، همکاری و توسعه » ، نمایشگاههای تجاری ، سمینارهایی با موضوع انرژی ، کشاورزی ، و مبادلات فرهنگی و نیز نمایش های قومی عرب برگزار خواهد شد. یک بازی دوستانه فوتبال نیز چهارشنبه شب بین تیم های چین و امارات برگزار می شود.
وزارت بازرگانی چین ، شورای ارتقای تجارت بین الملل چین و دولت منطقه خودمختار هوئی نینگشیا از سازمان دهندگان این مجمع سالانه هستند.
لی ککیانگ ، معاون نخست وزیر چین و مقامات خارجی از جمله فرانسوا بوزیزه ، رئیس جمهور افریقای مرکزی ، امانوئل موری ، رئیس میکرونزی و مایکل توماس سوماره ، نخست وزیر پاپوا گینه نو در مراسم افتاحیه این مجمع شرکت داشتند.
کد مطلب: 6439
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *