۰
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۳

بهره برداری از خط ۵ اتوبوسهای تندروآغاز شد

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از آغاز بهره برداری از خط ۵بی آر تی خبر داد و گفت: از ساعت ۶ صبح امروز خدمات رسانی به مسافران این خط آغاز شده است.
پیمان سنندجی با اشاره به آغاز بهره برداری آزمایشی فاز نخست خط ۵ اتوبوس های تندرو حدفاصل پایانه علم صنعت تا میدان آرژانتین از امروز گفت: ازساعت ۶ صبح امروز(چهارشنبه ۲۲شهریورماه) ۵۰ دستگاه اتوبوس به صورت ۲۴ ساعته به مسافران خدمات رسانی می کنند .

وی با بیان این مطلب اظهار کرد: فاز نخست خط ۵ اتوبوس های BRT که از پایانه علم و صنعت آغاز می شود و تا میدان آرژانتین ادامه دارد، حدود ۱۱ کیلومتر است و در این بخش از مسیر ۱۰ ایستگاه احداث شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود در روزهای نخست بهره برداری از فاز نخست این پروژه ، روزانه ۷۰ هزار مسافر توسط این خط جابه جا و به مرور بر تعداد مسافران افزوده شود.

سنندجی با تاکید براینکه خط ۵ اتوبوس های تندرو که خط شرقی- غربی است، یکی از مهمترین خطوط این سامانه خواهد بود گفت: این خط می تواند جاذب بسیاری از سفرهای روزانه در تهران باشد .

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت:با توجه به ترافیک بسیار سنگین صبح گاهی و عصرگاهی در بزرگراه رسالت، راه اندازی خط ۵ اتوبوس های BRT در این مسیر می تواند مشکلات شهروندان برای تردد سریع و راحت در این بزرگراه را تا حد زیادی رفع کند.

وی ادامه اد: طی روزهای آینده مشکلات احتمالی خط شناسایی و رفع می شود .
کد مطلب: 6496
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *