۰
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۸

دستور رئیس‌جمهور برای سفارتخانه‌ها

معاون گردشگری کشور از صدور دستور رئیس جمهور برای بررسی طرح بکارگیری «رایزن گردشگری در سفارتخانه ها» توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری خبر
منوچهر جهانیان در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: بر اساس ضرورت وجود رایزنان گردشگری در سفارتخانه های مختلف ایران در سایر کشورها، طرح بکارگیری رایزنان گردشگری توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به رئیس جمهور ارائه شد.

وی افزود: در همین راستا رئیس جمهور دستور بررسی ابعاد مختلف این طرح را به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری صادر کرد که در حال حاضر این موضوع در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: رایزنان گردشگری علاوه بر تبلیغ جاذبه های گردشگری ایران باید در زمینه میراث فرهنگی و صنایع دستی نیز فعالیت کنند و زمینه معرفی و توسعه صادرات صنایع دستی را فراهم کنند.

سفارتخانه ها نخستین پل ارتباطی با گردشگران خارجی محسوب می شوند که حضور رایزنان گردشگری، خلأ موجود در زمینه جذب گردشگر از طریق سفارتخانه ها را تا حدی از بین می برد.

سید حسن موسوی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در طرح پیشنهادی خود به رئیس جمهور،بکارگیری رایزنان گردشگری در ۶۰ سفارتحانه ایران را مطرح کرده بود.
 
کد مطلب: 7089
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *