۱
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
به دنبال تصمیمات مجمع عمومی دوم خرداد انجمن روابط عمومی ایران

سکان انجمن روابط عمومی ایران در دوره نهم به میرزابابا مطهری نژاد سپرده شد

در نخستین جلسه هیئت مدیره منتخب مجمع عمومی، رئیس، نایب رئیس، دبیر و خزانه دار انجمن انتخاب شدند. در این جلسه میرزا بابا مطهری نژاد به ریاست انجمن برگزیده شد.
سکان انجمن روابط عمومی ایران در دوره نهم به میرزابابا مطهری نژاد سپرده شد
در نخستین جلسه هیئت مدیره منتخب مجمع عمومی، رئیس، نایب رئیس، دبیر و خزانه دار انجمن انتخاب شدند. در این جلسه میرزا بابا مطهری نژاد به ریاست انجمن برگزیده شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی، هیئت مدیره منتخب انجمن روابط عمومی ایران که در مجمع عمومی روز دوم خرداد 96 انتخاب شده بودند، در اجرای ماده 13 اساسنامه انجمن، در نخستین نشست هیئت مدیره رئیس، نایب رئیس، دبیر و خزانه دار انجمن را برگزیدند .
در ابتدا، میرزابابا مطهری نژاد دبیر انجمن در دوره هشتم هیئت مدیره، ضمن ذکر خیر و یاد نیکو از زنده یادان دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی در ایران، دکتر کاظم معتمد نژاد پدر ارتباطات ایران، محمد ملازم، سیروس پارسا، مجتبی جبل عاملی، محمد رضا تحریری، حسین قندی، ... گزارش کاملی از چگونگی برگزاری مجمع عمومی ارائه کرد و گفت : از تلاش ها و زحمات هیئت مدیره دوره هشتم آقایان کاظمی دینان، امیر عباس تقی پور، جواد قاسمی، ابوالقاسم حکیمیان، منصور ساعی و امیر لعلی و اعضای انجمن و نمایندگی های انجمن در استانها و فعالین در کمیته ها که با اینجانب به عنوان دبیر دوره هشتم و آقای حقیقی به عنوان بازرس همراه بودند صمیمانه تشکر می کنم و به همراهان جوان این دوره برای تحول در انجمن سخت امید بسته ام. وی در ادامه اشاره کرد : با توجه به انصراف سید غلامرضا کاظمی دینان منتخب ششم هیئت مدیره و انصراف علی البدل اول، رضا هوشمند علی البدل بعدی به عضویت هیئت مدیره راه یافت .
در این جلسه به اتفاق آراء میرزابابا مطهری نژاد به عنوان رئیس انجمن، خانم دکتر لیلا نیرومند نایب رئیس، محمد رضا حقیقی دبیر و مرتضی بهنام به عنوان خزانه دار برای مدت 2 سال انتخاب شدند.
مقرر شد تا شکل گیری کمیته های اجرایی، رئیس انجمن بر فعالیت وب سایت و ماهنامه انجمن نظارت کند.
عبدالحسین پارسا بازرس اصلی منتحب مجمع، در جلسه حاضر و بر روند تصمیمات نظارت داشت.
فضای یکرنگی و یکدلی وحدت آفرین و پر نشاط و حضور بموقع و بشاش آقایان فضل الدین موسوی عباسی و رضا علیحانی منتخبین شهرستانی هیئت مدیره که از راه دور و با زبان روزه با انگیزه ای وصف ناشدنی در جلسه حضور یافته بودند نوید بخش روزهای شکوفایی است.
نخستین نشست هیئت مدیره دوره نهم انجمن روابط عمومی ایران، با سابقه ترین نهاد مدنی روابط عمومی، با پیشینه 26 ساله، به ضیافت افطاری مطهری نژاد منتهی شد .
در پایان ضمن تشکر و قدردانی از آقای کاظمی دینان که در دوره هشتم امکان استقرار انجمن در دفتر خودشان را فراهم ساختند، اعلام شد که به زودی محل جدید دفتر انجمن مشخص و به اطلاع اعضا و علاقمندان خواهد رسید.
کد مطلب: 71074
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *