۰
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۸
معاون آماد و پشتیبانی ناجا:

کیفیت تجهیزات امنیتی تولید داخل از مشابه خارجی بالاتر است

معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی گفت: هم اکنون کیفیت بخش عمده‌ای از محصولات داخلی توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند و حتی برخی از انها کاراتر و کیفی‌تر از نمونه‌های خارجی است.
 سردار علی عسگر الهیار نژاد گفت:کیفیت برگزاری نمایشگاه ایپاس هر سال نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد که نشان از هدف گذاری مناسب برگزارکنندگان دارد.

وی ایپاس را فرصتی برای معرفی توانمندی‌های تکنولوژیکی داخل معرفی کرد و گفت: در شرایطی که هر روز تحریم تازه‌ای علیه کشورمان وضع می‌شود برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نشان از بی‌اثر بودن این تحریم‌ها دارد.

الهیارنژاد اضافه کرد: ایپاس برای معاونت آماد و پشتیبانی ناجا یک فرصت است تا نیازهای خود را در میان تجهیزاتی که به نمایش در می‌آید جستجو کرده و با تولیدکنندگان و تأمین کنندگان داخلی برای تأمین این نیازها وارد مذاکره شود.

وی با اشاره به اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله که در آن پیش بینی شده ایران در افق ۱۴۰۴ شمسی کشوری امن، مستقل و مقتدر با سازمان دفاعی مبتنی بر بازدارندگی همه جانبه و پیوستگی مردم و حکومت با جایگاه اول در سطح منطقه آسیای جنوب غربی باشد، اظهار کرد: این نمایشگاه عرصه‌ای برای معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای تازه امنیتی است و قطعاً می‌تواند در تحقق اهداف چشم انداز ۲۰ ساله در این حوزه بسیار موثر باشد.

الهیارنژاد خاطرنشان کرد: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا با هدف بکارگیری تجهیزات داخلی برای تأمین نیازمندی‌های خود سال‌ها با تعامل سازنده و موثر با تولید کنندگان توانسته است زمینه تولید و ارتقاء تجهیزات مورد نیاز در داخل کشور را فراهم کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون کیفیت بخش عمده‌ای از محصولات داخلی توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند و حتی برخی از انها کاراتر و کیفی‌تر از نمونه‌های خارجی است.

وی به فعالیت‌های معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در نمایشگاه ایپاس اشاره کرد و گفت: از سال ۸۹ رویکرد جدیدی از سوی این معاونت در نمایشگاه ایپاس پیگیری شد به طوری که با استقرار دفتر تحقیقات در نمایشگاه، نشست‌هایی با تولید کنندگان یا تامین کنندگان به منظور انتقال دانش و تجربیات برگزاری می‌کند.
کد مطلب: 7916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *