۰
چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۰

صحت تیم آمریکایی‌دربیمارستان تأمین‌اجتماعی

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر لواسانی،‌انجام اعمال جراحی قلب کودکان تحت عنوان گروه‌های بین‌المللی و خیریه را تکذیب کرد.
رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر لواسانی،‌انجام اعمال جراحی قلب کودکان تحت عنوان گروه‌های بین‌المللی و خیریه را تکذیب کرد.
به گزارش فارس، جمالیان گفت: در سال جاری فعالیتی با گروه بین‌المللی جراحی قلب اطفال در بیمارستان نداشته‌ایم. 
وی گفت: در سال گذشته دو برنامه به صورت کنگره جراحی قلب اطفال با یک گروه بین‌المللی در بیمارستان برگزار شد که در کنار آن تعدادی جراحی با مسئولیت جراحان متخصص بیمارستان لواسانی و به منظور تبادل دانش در حضور این تیم بین‌المللی انجام گرفت که نتایج خوبی برای بیماران و بیمارستان در بر داشت. 
جمالیان افزود: تمامی جراحی‌ها رایگان و با کمک خیرین کشورمان صورت گرفت و آنچه در بعضی رسانه‌ها تحت عنوان حضور گروه آمریکایی اعلام گردید، کذب محض است. 
وی ادامه داد: در این خصوص فعلا برنامه‌ای در دستور کار نداشته و چنانچه قرار بر برگزاری کنگره مشابه با گذشته باشد، از مجاری رسمی رسانه‌ای سازمان تأمین اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر لواسانی گفت: انتشار چنین اخبار کذبی موجب سرگردانی بیماران و خانواده آنها شده، مخصوصاً‌ تعداد کثیری از هموطنان که از استان‌ها و شهرهای دور به تهران عظیمت کرده و مشکلات عدیده‌ای گریبانگیر آنها خواهد شد.
وی افزود: تمام خدمات ارائه شده در بیمارستان مانند سایر بیمارستان‌های تأمین اجتماعی جهت بیمه‌شدگان اجباری سازمان کما فی‌السابق رایگان است.
کد مطلب: 79755
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *