۰
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۵
محمدنجار اظهار داشت؛

ایران قدرت اول منطقه در صنایع دفاعی

وزیر کشور گفت: امروز ایران در صنعت دفاعی چه در دریا و چه در زمین و هوا حرف اول را می‌زند، البته ایران قصد حمله به جایی را ندارد بلکه این آمادگی یک قدرت بازدارنده است.
 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور مصطفی محمد نجار وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز بیداری اسلامی در جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی و الگو و روحیه‌ای است که در هشت سال دفاع مقدس عملاً ارائه شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دفاع از اندیشه‌های دینی و میهن اسلامی است.

وی با بیان اینکه نتیجه فداکاری‌ها، ایثار، ولایت‌مداری و وفاداری مردم مسلمان ایران به اسلام را به وضوح امروز شاهد هستیم، گفت: نتیجه آن الگو قرار گرفتن ایران در جهان است.

محمد نجار با یادآوری مشکلات پشتیبانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: این جنگ نابرابر توسط ملت ایران به فرصت تبدیل شد که خوداتکایی جوانان و متخصصان ایرانی در تولید تجهیزات جنگی و دفاعی از دستاوردهای آن است.

وزیر کشور افزود: ایران اسلامی قصد هجوم و تجاوز به هیچ کشوری را ندارد اما پاسخ رزمندگان اسلام به هرگونه تهاجم نظامی دشمن، دندان شکن خواهد بود.

وی پیشرفت نظامی در زمینه‌های علوم دریایی، زمینی و هوایی را حاصل ایمان به خدا و تکیه بر علوم بومی دانشمندان متعهد و متخصص کشور دانست و ادامه داد: بسیاری از تاکتیک‌های عملیاتی ایران در دفاع مقدس و پیشرفت های علوم نظامی ایران یک پارادایم رزم نوین و علمی را در دنیا به‌وجود آورده است.

محمد نجار همچنین یادآور شد: امروز ادبیات جدیدی همچون عدالت محوری، خدمت صادقانه و استکبار ستیزی از سوی ایران اسلامی در دنیا شکل گرفته که باعث هراس دشمنان اسلام شده است.
کد مطلب: 8214
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *