۰
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۱

باور کنید ایران به دور دوم صعود میکند

کریم انصاری فرد ابراز اطمینان کرد تیم ملی ایران بتواند به دور دوم جام جهانی روسیه راه یابد.
کریم انصاری فرد ابراز اطمینان کرد تیم ملی ایران بتواند به دور دوم جام جهانی روسیه راه یابد.
به گزارش ایسنا و به نقل از AFC، تیم ملی ایران دوشنبه در سومین دیدار خود در جام جهانی باید برابر تیم ملی پرتغال قرار گیرد؛ دیداری که اگر با برتری ایران خاتمه یابد، می‌تواند صعود خود را به دور دوم قطعی کند.
کریم انصاری فرد درباره بازی آخر ایران در مرحله گروهی گفت: ما از دو بازی قبلی خود و همین طور دوره قبل جام جهانی چیزهای زیادی یاد گرفتیم و تلاش می‌کنیم الان فقط به بازی با پرتغال فکر کنیم. ما می‌دانیم چطور باید بجنگیم و واقعا بهترین مربی جهان را در اختیار داریم. ما چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم و باور کنید ما به دور دوم جام جهانی راه خواهیم یافت. 
زمانی که بازی ایران و اسپانیا با تساوی بدون گل در جریان بود، او با شوتی زیبا نزدیک بود دروازه دخئا را باز کند که موفق نشد. در همین رابطه انصاری‌فرد گفت: من واقعا رفته بودم خوشحالی کنم. فکر کنم توپ من با ۱۰ سانتیمتر اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت ولی مشکلی نیست. ما در این دیدار خیلی بدشانس بودیم. حداقل می‌توانستیم یک امتیاز از این دیدار بگیریم. خیلی بد شد. تا دقیقه ۹۰ برای امتیاز گرفتن از این دیدار تلاش کردیم. برای موفقیت کشورمان و صعود از این گروه تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست.
مهاجم تیم ملی ایران در پایان گفت: شما نمی‌توانید بازیکنان اسپانیا را با ما مقایسه کنید. آنها در بهترین تیم‌های اروپا بازی می‌کنند و شرایط خیلی خوبی دارند ولی ما هم به عنوان یک تیم، خیلی قدرتمند هستیم و متحد کارمان را پیش می‌بریم. این فوتبال مدرن است که ما برابر اسپانیا به نمایش گذاشتیم. اگر به اسپانیا فضا می‌دادیم، می‌دانید حتما چه اتفاقی رخ خواهد داد. همه تیم ها تلاش می‌کنند تا سازماندهی بالایی در دفاع داشته باشند و در ادامه در حمله به گل برسند. اسپانیا یک موقعیت هم برای گلزنی نداشت و ما یک ثانیه تمرکز خودمان را از دست دادیم و همین باعث شد دروازه ما باز شود.
کد مطلب: 89095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *