۰
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰

آینده رونالدو در پذیرایی خانه من رقم خورد

تیم ملی فوتبال ایران ساعاتی دیگر در آخرین بازی مرحله گروهی خود در جام جهانی 2018، باید برابر یاران «کریستیانو رونالدو» قرار گیرد و در این بین «کارلوس کی روش» با یادآوری خاطرات گذشته، از منزل شخصی خود به عنوان محل عقد قرارداد رونالدو با شیاطین سرخ نام برد.
تیم ملی فوتبال ایران ساعاتی دیگر در آخرین بازی مرحله گروهی خود در جام جهانی 2018، باید برابر یاران
«کریستیانو رونالدو» قرار گیرد و در این بین «کارلوس کی روش» با یادآوری خاطرات گذشته، از منزل شخصی خود به عنوان محل عقد قرارداد رونالدو با شیاطین سرخ نام برد.
به گزارش ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز دوشنبه نوشت: پس از اینکه رونالدو استعدادهای خود را برای نخستین بار در آکادمی فوتبال اسپورتینگ به نمایش گذاشت؛ آنچه از او انتظار می رفت تبدیل شدن به یک سوپر استار دنیای فوتبال بود.
با این حال، درست همانند هر حرفه دیگری در جهان، هر جوان برای اثبات توانایی های خود به فرصتی نیاز دارد.
پس از نمایش خیره کننده جوان پرتغالی در بازی مقابل منچستر یونایتد، «سر الکس فرگوسن» سرمربی افسانه ای شیاطین سرخ مسحور توانایی های این ستاره نوظهور شد.
اما فشار نهایی برای امضای قرارداد با رونالدو از سوی کی روش دستیار پرتغالی فرگوسن و کسی که با سبک بازی رونالدو به خوبی آشنا بود، به وی وارد شد.
سرمربی کنونی تیم ملی ایران با اشاره به آمادگی تیمش برای رویارویی با رونالدو اظهار داشت: چه داخل زمین بازی و چه خارج از آن برای رونالدو مربی و دوست بودم؛ در واقع او تصمیمش را برای انتقال به منچستر و پیوستن به ما در خانه من در لیسبون و مشخصا در اتاق پذیرایی خانه من و در حضور خانواده ام گرفت.
«از الکس فرگوسن خواستم تا به پرتغال بیاید و مذاکرات را تکمیل کند، در واقع احساس کردم که به عنوان یک دوست و سرمربی آینده رونالدو، وظیفه ای در قبال او دارم و به هیچ عنوان از تصمیمی گرفته شده در آن روز پشیمان نیستم».
کی روش در ادامه تصریح کرد: یک روز به رونالدو گفتم که تو «مایکل جردن» مستطیل سبز خواهی شد. و اتفاقی که افتاد این بود؛ رونالدو در فوتبال به شدت پیشرفت کرد، او ترکیبی از «لوییس فیگو» و رونالدو است؛ او توانایی گلزنی با هر دو پای خود را دارد و پاس های گل زیادی را نیز برای هم تیمی هایش فراهم می کند.
کد مطلب: 89277
برچسب ها: کارلوس کی روش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *