۰
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰

تهدید استقلال در شان سازمان لیگ نیست

«حسن زمانی» عضوهیات مدیره باشگاه استقلال تهران، گفت: در شان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیست که باشگاه بزرگی به مانند استقلال را در خصوص برگزاری سوپر جام تهدید کنند.
«حسن زمانی» عضوهیات مدیره باشگاه استقلال تهران، گفت: در شان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیست که باشگاه بزرگی به مانند استقلال را در خصوص برگزاری سوپر جام تهدید کنند.
زمانی امروز -شنبه- در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تهدید سازمان لیگ مبنی بر جریمه چند میلیاردی برای استقلال در صورتی که در سوپرجام حاضر نشود، غیرمنطقی است. زیرا استقلال حداقل 50 درصد در برگزاری سوپرجام سهیم است و پیش از این باشگاه استقلال به مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده بود که به خواسته باشگاه مبنی بر تغییر زمان انجام دیدار توجه کنند.
وی گفت: همان زمان که به صورت رسمی تاریخ برگزاری سوپرجام اعلام شد، باشگاه استقلال با نامه به سازمان لیگ درخواست خود را عنوان کرد، ولی به نظرم بیشتر مسئولان این سازمان لجبازی می کنند.
عضوهیات مدیره باشگاه استقلال درباره تجمع اعتراضی تعدادی از هواداران مقابل وزارت ورزش و جوانان گفت: حتی اگراعتراض هواداران تیم فوتبال استقلال به حق هم باشد، باید به گونه ای رفتار کنند که دیگر تیم ها از آنها سوء استفاده نکنند. این در حالی است که وزیر ورزش و جوانان در زمان های مختلف به خصوص وقتی باشگاه استقلال با مشکلات مالی زیادی مواجه بود، حامی تیم بود و هوادار واقعی استقلال به فرد یا افراد توهین نمی کند.
زمانی گفت که تمام ارکان باشگاه استقلال از نگرانی هواداران در خصوص وضعیت نقل و انتقالات آگاه هستند و حتی آقای وزیر نیز پیگیر این موضوع است.
وی درباره اینکه آیا سرانجام «مامه تیام» و «سرور جپاروف» قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید خواهند کرد یا خیر؟ اظهار داشت: طبق گزارش مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال که گفته شده مشکلی برای تمدید قرارداد این دو بازیکن وجود ندارد، قاعدتا باید قراداد آنها به زودی نهایی شود.
عضوهیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا نحوه برنامه ریزی باشگاه نیز در این اتفاق ها تاثیر داشته است یا خیر؟ گفت: باید در جلسه هیات مدیره گزارش کارهایی که برای سال 97 برنامه ریزی شده است، ارائه شود تا در این باره نظر بدهیم.
کد مطلب: 90401
برچسب ها: باشگاه استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *