۰
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۰

جزئياتي از سفر رهبري به خراسان شمالي

استاندار خراسان شمالی با بيان اين‌كه «مقام معظم رهبری در دهه سوم این ماه (مهر) به خراسان شمالي سفر می‌کند»، جزئياتي از برنامه‌هاي اين سفر را اعلام كرد.
ایسنا: محمود احمدی‌بیغش در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالي افزود: مقام معظم رهبری مقتدای مردم است و با هدف دیدار با مردم به این استان سفر می‌کنند و مطرح کردن مباحثی از قبیل کلنگ‌زنی و احداث پروژه‌ها، در حوزه کاری هیات دولت می‌گنجد.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب سال ۵۷ احیای یکی از اصول مترقی و اصلی مذهب ما يعني اصل مترقی ولايت فقیه است. اصل ولايت فقیه يك اصل دیني است. اصل ولايت فقیه ساخته جمهوری اسلامی نیست بلکه امام راحل این اصل را زنده کرد.

وي خاطرنشان كرد: بیداری اسلامی منطقه از انقلاب روح‌الله نشات است و پیروزی بر مخوف‌ترین ارتش طی ۲۲ روز در منطقه خاورمیانه از طریق گوش به فرمان بودن به فرامین مقام معظم رهبری حاصل شده است. دیدن چهره امام خمینی(ره) در سال‌های گذشته یکی از آرزوهای مردم بود و این امر در زمان حال حاضر به نسل امروز منتقل شده و نسل امروز نيز آرزوی ملاقات با مقام معظم رهبری را دارند.

استاندار خراسان شمالي در ادامه به سفر قريب‌الوقوع مقام معظم رهبري به خراسان شمالي اشاره كرد و گفت: ما مسوولان خادم این مردم هستیم و سفر مقام معظم رهبری به این استان طی دوران خدمت ما یکی از افتخارات خواهد بود که در کارنامه‌مان ثبت خواهد شد. مردم نيز همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند و انتظار است تا همه مسوولان استان با همه توان و امکانات برای بهتر شکل دادن این رخداد بزرگ وارد عرصه شوند.

وي افزود: در حال حاضر چشم تمام بیگانگان به این استان است که مقام معظم رهبری بعد از اجلاس سازمان ملل چه مطالبی را بیان می‌کنند؛ بنابراین حضور گسترده مردم و مسوولان در این مراسم از اهمیت خاصی برخوردار است.

وي خاطرنشان كرد: در راستای سفر رهبر انقلاب اسلامی به این استان، هفت کمیته که شامل کمیسیون فنی و مهندسی، پذیرایی، سفر، اسکان، حمل و نقل، گمشدگان، بهداشت و درمان و تبلیغات و اطلاع‌رسانی و صوت شکل گرفته است.

در اين جلسه همچنين، منصوري مدیرکل نهاد مقام معظم رهبری در استانداري خراسان شمالي با بيان اين‌كه «مردم خراسان شمالی در دهه آخر مهرماه موفق به دیدار مقام معظم رهبری خواهند شد»، اظهار كرد: رهبر انقلاب اسلامی طی این سفر با خانوده‌های شهدا، جوانان و دانشجویان، مسوولان و نخبگان و روحانیون ديدار خواهند داشت.

وي گفت: تعداد ملاقات‌های مقام معظم رهبري نسبت به استان‌های ديگر بیشتر است و مدت حضور ایشان در این استان در مقایسه با استان‌های دیگر کمتر نیست.

وی در پايان گفت: مقام معظم رهبری علاوه بر بجنورد، در شهرهای شیروان و اسفراین نیز حضور خواهند داشت.
 
کد مطلب: 9085
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *