۰
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴

وزیر بهداشت: معتقدم خیلی خطا کردیم

وزیر بهداشت در مراسم روز خبرنگار گفت: معتقدم خیلی خطا کردیم، ولی در بخش رسانه اعم از ملی، تصویری و مجازی خطاهای زیادی صورت گرفته و البته حتما در هیات دولت هم اشتباهاتی متعددی بوده است.
وزیر بهداشت در مراسم روز خبرنگار گفت: معتقدم خیلی خطا کردیم، ولی در بخش رسانه اعم از ملی، تصویری و مجازی خطاهای زیادی صورت گرفته و البته حتما در هیات دولت هم اشتباهاتی متعددی بوده است.
به گزارش فارس، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در مراسم‌ روز خبرنگار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان خبرنگار اظهار داشت: از خبرنگاران به دلیل اطلاع رسانی اخبار حوزه سلامت و نقدهای کمک کننده برای پرهیز از تکرار خطاها تشکر میکنم. وی گفت: شرایط حال حاضر ما خاص و نقش خبرنگاران ویژه است و تصور من این است هر زمان سرمایه اجتماعی نسبت به دولت و حکومت کاهش پیدا می‌کند زمینه طمع ورزی دشمن به دستاوردها بیشتر می شود.
وزیر بهداشت افزود: هرکدام از ما درهرجا که هستیم و در هرپستی هستیم باید دید چقدر در جهت تضعیف و ارتقای سرمایه اجتماعی تلاش کردیم و اگر منفی بوده تجدید نظر کنیم.
وی گفت: معتقدم خیلی خطا کردیم ولی در بخش رسانه اعم از ملی، تصویری و مجازی خطاهای زیادی صورت گرفته حتما در هیات دولت هم اشتباهاتی متعددی بوده است.
هاشمی تصریح کرد: اگر اشکال خودرا قبول نکنیم و در صدد اصلاح آن بر نیاییم امروز بیش از هرزمان دیگری به وحدت ملی نیاز دادیم.
وی گفت: از دولت و قوه قضاییه و تریبون‌های مختلف جریانات سیاسی گله داریم ولی الان تهدید جدی وجود دارد که نیاز به تدبیر دارد باید اعتماد به نفس برای این شرایط وجود داشته باشد و آیه یاس نخوانیم.
وزیر بهداشت افزود: دوران سخت تری را گذراندیم ولی باید به سختی فائق بیاییم کشور هرجا ضرر کرده ریشه آن طمع ورزی انسان بوده است.
وی گفت: به خبرنگارانی که در جهت آرامش بخشیدن به جامعه کمک می‌کنند افتخار می‌کنیم و فعالین این حوزه خواهش کنید در جهت التهاب آفرینی تلاش نکنند.
هاشمی تصریح کرد: ما می‌توانیم تیتر اخبار را متفاوت انتخاب کنیم و کارهای خوب کشور را درست اطلاع رسانی کنیم اما برخی رقابت‌ها مانع معرفی تلاش ها به صورت صحیح می شود.
وی گفت: کینه و رقابت باعث یاس و ناامیدی می‌شود و حقیقت این است که در حوزه غذا و دارو شبانه روز تلاش می‌شود که کمترین رنجی برای مردم ایجاد شود.
هاشمی ادامه داد: بخشی که خبرنگاران‌ می‌توانند کمک کنند این است که گمازنی نکنید؛ پدر و مادر خانواده برای معیشت خانواده دل نگرانی دارند اما آن را به اعضا منتقل نمی‌کنند.
کد مطلب: 91769
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *