۰
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۳
فرانسه، آلمان و لهستان خواستار شدند؛

اصلاح اتحاديه اقتصادي و پولي اروپا

مسئولان فرانسه، آلمان و لهستان روز سه شنبه تاکید کردند اصلاح موثر اتحادیه اقتصادی و پولی اروپا برای حل مشکلات اتحادیه اروپا و رقم زدن آینده ای روشن برای این اتحادیه اجتناب ناپذیر است.
وزرای امور اروپایی لهستان، آلمان و فرانسه روز سه شنبه در بیانیه مشترکی که در ورشو منتشر کردند، ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت اصلاح ساختاری و موثر اتحادیه اقتصادی و پولی اروپا اعلام کردند مصمم هستند تا طرح کاری را که در نشست سران اروپا در ماه ژوئن به تصویب رسید، به اجرا گذارند.
وزرای امور اروپایی کشورهای فرانسه، آلمان و لهستان روز دوشنبه در ورشو پایتخت لهستان گردهم آمدند و در پایان مذاکرات خود بیانیه مشترکی صادر کردند.
وزرای سه کشور در نشست خود در ورشو درباره مسایل اساسی مربوط به آینده اتحادیه اروپا، بحران منطقه یورو، چارچوب مالی چندساله اروپا ( از سال دو هزار و چهارده تا دو هزار و بیست) و مشارکت این کشورها در توسعه سیاست امنیتی و دفاعی اروپا گفتگو و تبادل نظر کردند.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از پاریس، در بیانیه منتشر شده در ورشو آمده است تمام جنبه های مربوط به اصلاح اتحادیه اقتصادی و پولی اروپا باید پیش از تصویب و اجرا به طور جدی و عمیق مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان آینده روشنی برای این اتحادیه فراهم کرد.
کد مطلب: 9196
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *