۰
شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸

امکان لمس اینترنتی کالا، حقیقت یا شایعه؟

امروزه با توجه به همگانی شدن و در دسترس بودن امکاناتی نظیر اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی مقوله‌هایی مانند بازار، بازارگردی و تجارت شکل جدیدی به خود گرفته، هرچه شباهت این فضاها به نمونه‌های فیزیکی آن نزدیک‌تر باشد جلب اعتماد مشتری و امکان خرید از آن افزایش می‌یابد. در جامعه رقابتی امروز دیگر مشتریان دوست ندارند به خیابان‌ها بروند و اغلب آن‌ها ترجیح می‌دهند که محصولات مورد نیاز خود را در خانه و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی سفارش دهند.
امروزه با توجه به همگانی شدن و در دسترس بودن امکاناتی نظیر اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی مقوله‌هایی مانند بازار، بازارگردی و تجارت شکل جدیدی به خود گرفته، هرچه شباهت این فضاها به نمونه‌های فیزیکی آن نزدیک‌تر باشد جلب اعتماد مشتری و امکان خرید از آن افزایش می‌یابد. در جامعه رقابتی امروز دیگر مشتریان دوست ندارند به خیابان‌ها بروند و اغلب آن‌ها ترجیح می‌دهند که محصولات مورد نیاز خود را در خانه و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی سفارش دهند.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام  فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا، مزیت‌های اینگونه‌ جدید دادوستد بسیار زیاد است؛ به طور مثال می‌توان به کاهش رفت و آمد شهری و به تبع آن کاهش ترافیک، سوخت و آلودگی هوا و نیز جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه‌های جانبی‌ای که به همراه دارد، اشاره کرد.
پاسخگویی آنلاین و ۲۴ ساعته از دیگر مزایای این نوع خرید است که در نوع سنتی آن دیده نمی‌شود و تنها با یک کلیک امکان رابطه با فروشگاه را فراهم می‌کند. محدوده محصولات و مخاطبان کالا بسیار زیاد است، استفاده از یک مرکز خرید آنلاین این امکان را می‌دهد تا گزینه‌های پرداخت بیشتر، متنوع‌تر و همچنین در هر موقعیت مکانی فراهم شود.
البته مراکز خرید آنلاین و این نوع خرید در کنار ویژگی‌های مثبت با چالش‌هایی نیز در مسیر خود مواجه است؛ مشتری سنتی که عادت به دیدن و نیز سبک و سنگین کردن کالای مدنظر خود دارد بسیار سخت به این شیوه‌ جدید تجارت اعتماد می‌کند بنابراین آنچه باید مدنظر اینگونه فروشگاه‌های آنلاین باشد تطابق کالا با واقعیات موجود و پرهیزاز هرگونه  بزرگنمایی است که به دنبال خود تبعاتی نظیر بی اعتمادی و عدم تکرار ‌خرید را به همراه می آورد.
فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری امروزه نبض بازار را در اختیار خود گرفته‌اند و با دامنه‌ بسیار گسترده‌ای از انواع مختلف کالا که ارائه می‌کنند خیال مشتری را از تهیه کلیه اقلام مورد نیاز راحت کرده‌اند، در این بین نکته‌ای که به چشم می‌خورد و نیز بسیار بارز و تاثیرگذار است نحوه‌ جلب اعتماد مشتری است. شناساندن دقیق‌تر و صحیح‌تر کالا یکی از روش‌های جلب اعتماد است که بسیاری از فروشگاه‌ها در این مورد ضعیف عمل می‌کنند، یافتن فروشگاهی که با اتکا بر خلاقیت در  این زمینه پیشتاز باشد نیازمند آگاهی از نوآوری‌ها دارد.
فروشگاه آنلاین ۱۹ کالا با سه ابتکار اصلی و با نوآوری و خلاقیت ویژه‌ای در این زمینه به صورت موفقیت‌آمیزی عمل کرده است. در نتیجه این سیاست‌های به کارگرفته شده احساس امنیت برای خرید کالا به وجود می‌آید اما با وجود این، آنچه نیاز به توضیح بیشتر و جامع‌تری دارد، نوآوری‌هایی است که با ویژگی‌هایی نظیر خلاقانه بودن و نشات گرفتن از ذهن پویای یک تیم تخصصی فنی در فروشگاه آنلاین ۱۹ کالا در راستای معرفی کالا به کار گرفته شده است.
 اینفوگرافی دقیق از خصوصیات فنی هر محصول، تصاویر ۳۶۰ درجه از محصولات و شبیه‌ساز رابط گوشی از جمله نوآوری‌هایی است که به آن شاره شد.
اینفوگرافی دقیق از خصوصیات فنی هر محصول

اینفوگرافی یکی از روش‌های ارائه اطلاعات به صورت دیداری است و به دلیل اینکه داده‌های تصویر امکان مقایسه و استدلال را در ذهن انسان فراهم می‌کند، یکی از شیوه‌های جذاب و پرطرفدار است. معمولاً اطلاعاتی که به تحریر آوردنشان سخت و غیرقابل فهم است را می‌توان با سرعت بیشتری در اینفوگرافی انتقال داد، اینفوگرافی با فشرده‌سازی و نمایش اطلاعات در یک روش تصویری، موجب ترغیب مخاطب برای خواندن مطلب می‌شود بدون آن که ذهن خسته شود.
اطلاعاتی که در شیوه سنتی خرید در بسیاری موارد به دلایل گسترده در اختیار خریدار کالا قرار نمی‌گرفت، در این شیوه به صورت کاملا ساده و قابل فهم انتشار می‌یابد.
تصاویر ۳۶۰ درجه

تطابق کامل کالا با واقعیات به عقیده مخاطب با دید کامل و بررسی تمام زوایای ظاهری کالا به دست می‌آید. فروشگاه اینترنتی۱۹ کالا با استفاده از این امکان منحصر به فرد و خلاقانه که آن را از سایر وب‌سایت‌های فارسی‌ زبان متمایز و این موقعیت را فراهم کرده تا کاربر گوشی موبایل را همچون واقعیت و زمانی که آن را در دست می‌گیرد بچرخاند و دید کاملی نسبت به آن به دست بیاورد.
شبیه‌ساز رابط کاربری گوشی موبایل

امکانات قبل ظاهر و مشخصات فنی را به کاربر نشان می‌داد اما خلاقیت و ابتکار تیم فنی ۱۹ کالا به همین موارد محدود نشده و هم‌اکنون شاهد ساخت شبیه‌ساز رابط کاربری و گوشی‌های موبایل هستیم که در مراجعه به فروشگاه‌های فیزیکی هم این امکان وجود ندارد. کاربر قبل از خرید با این رابط می‌تواند با گوشی خود کار کند و با عملکرد و انواع آپشن‌ها از برندهای مختلف آشنا شده، مقایسه کند و امکان خریدی هوشمندانه را به خود بدهد. بدون شک این خدمت از منحصر به فردترین خدماتی است که در هیچ وب‌سایت جهان مورد مشابهی ندارد.
علاقه‌مندان می‌توانید در اینجا با رابط کاربری گوشی‌های موبایل کار کنند.
قیمت‌گذاری مناسب، خدمات سریع و آسان، ارائه اطلاعات صادقانه هر آن چیزی است که شما به دنبال آن هستید و ۱۹ کالا ارائه می‌دهد.
محصولات ۱۹ کالا در ادامه آمده است:
برندهای مختلف گوشی موبایل همچون: گوشی شیائومی، گوشی اپل، گوشی سامسونگ، گوشی هوآوی و ...
لوازم جانبی گوشی موبایل
تجهیزات و گجت های هوشمند شیائومی
کنسول بازی
ساعت هوشمند
اسکوتر
۱۹ کالا در پی این است که کاربر با شناخت اعتماد کند و با اعتماد کامل خرید کند.
علاقه‌مندان می‌توانند از فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا بازدید کنند و از امکانات فوق‌العاده آن لذت ببرند.
کد مطلب: 92779
برچسب ها: اینترنت کالا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *