۰
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷

برانکو در یک قدمی امضای قرارداد با کره ایها

رسانه‌های کره‌ای از جذب سرمربی کروات پرسپولیس توسط باشگاه چونبورک خبر دادند.
رسانه‌های کره‌ای از جذب سرمربی کروات پرسپولیس توسط باشگاه چونبورک خبر دادند.
به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که عملکرد موفقی در این تیم در بازی‌های داخلی و آسیایی داشته است در طول حدود 4 سالی که روی نیمکت این تیم نشسته است پیشنهادات خوبی دریافت کرده که همه آنها منتفی شد و در نهایت در جمع سرخپوشان ماند ولی حالا به نظر می‌رسد او پیشنهادات جدیدش را جدی‌‌تر دنبال می‌کند.
در همین راستا رسانه‌های کره‌ای خبر از مذاکره چونبورک موتورز با برانکو داده‌اند و حتی طرفین را در آستانه توافق و عقد قرارداد همکاری دانستند و اعلام کردند اگر اتفاق خاصی نیافتد به زودی این همکاری رسمی خواهد شد.
چونبورک از تیم‌های موفق سال‌های اخیر فوتبال آسیا است که فصل گذشته در لیگ قهرمانان عملکردی در حد انتظار نداشت و حالا به فکر جذب سرمربی نایب قهرمان آسیاست.
برانکو در دوران اخیر حضورش در پرسپولیس با سختی‌های زیادی مواجه شده که عدم دریافت به موقع مطالباتش یکی از آنها بوده و مشکلاتی که میان او و کی‌روش در این سال‌ها وجود داشته هم فشار زیادی روی او ایجاد کرده که موجب نارضایتی وی را فراهم آورده است.
از طرفی جدایی قریب الوقوع گرشاسبی و گمانه‌زنی‌ها از آمدن محمد مهدی نبی که رابطه خوبی با کی‌روش دارند احتمال جدایی برانکو را تقویق کرده است.
باید دید در نهایت برانکو بعد از 4 سال حضور روی نیمکت پرسپولیس تصمیم به ترکی این تیم می‌گیرد یا نه.
کد مطلب: 97886
برچسب ها: برانکو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *