۰
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷

کانال چپ؛ منطقه امن مهدی تارتار

مهدی تارتار علیرغم شکست برابر تراکتورسازی که با بدشانسی این تیم در جم همراه بود، رضایت کاملی از کانال چپ تیمش دارد.
مهدی تارتار علیرغم شکست برابر تراکتورسازی که با بدشانسی این تیم در جم همراه بود، رضایت کاملی از کانال چپ تیمش دارد.
به گزارش ایلنا، محمد ستاری، مدافع چپ جوان پارس جنوبی که در این فصل یکی از انتقال‌های جالب توجه برای جمی‌ها بوده به خوبی توانسته انتظارات را در سمت چپ زردپوشان برآورده کند. پارس جنوبی در شرایطی برابر تراکتورسازی با یک گل شکست خورد که محمد تقوی با توجه به نمایش حریف در سمت چپ با تغییراتی در سیستم و چینش یارانش در جریان بازی به دنبال تعادل در این جناح بود.
محمد ستاری، مدافع جوان پارسی‌ها به خوبی از عدم حضور اشکان دژآگه در فاز دفاعی تیمش سود برد و بارها خطرات تیمش را از این منقطه طراحی کرد. این مدافع جوان که در این فصل از ذوب آهن به جمع پارس جنوبی اضافه شده، یک زوج ایده آل را با توجه به سرعت و قدرت حمل توپ و ارسال را به همراه روح الله سیف اللهی شکل داده است و در جدال با تراکتورسازی نیز به سمت راست حریف آزار رساند. تقوی برای جلوگیری از پیش روی حملات حریف در این سمت با تغییر چینش بازیکنانش محمدرضا آزادی را جایگزین اشکان دژآگه در این سمت کرد.
ستاری در بازی مقابل ذوب آهن به عنوان تیم سابق خود نیز انگیزه زیادی داشت و به واسطه آن بارها سمت راست دفاعی این تیم که متشکل از میلاد فخرالدینی و محمدرضا حسینی بود را مورد هدف قرار داد. عملکرد قابل توجه این مدافع در نهایت باعث شد تا محمدرضا حسینی در دیدار هفته آینده تیمش مقابل فولاد خوزستان نیمکت نشینی را تجربه کند.
تارتار که در فصل گذشته نیز با سود بردن از مدافعان کناری خود که یکی از پلان‌های اصلی حملات و کسب نتیجه این تیم محسوب می‌شدند، لیگ را تحت تاثیر قرار داد و اکنون نیز با نمایش درخشان ستاری به خوبی جای مدافعان جدا شده تیمش را پر کرده تا خلایی از این جهت متوجه تیمش نشود. 
با این حال نگرانی بزرگ در این رابطه با توجه به شرایط پارس جنوبی و مشکلات مالی این باشگاه، پیشنهاداتی است که متوجه این بازیکن جوان است و احتمال جدایی او را افزایش می‌دهد. باید دید ستاری فصل را با پیراهن جمی‌ها و ادامه این روند پایان خواهد داد یا مسیر تازه‌ای را دنبال می‌کند.
کد مطلب: 98412
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *