۰
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶

چراغ سبز گوچی به تراکتورسازی

گویا تراکتورسازی، موافقت قوچان‌نژاد را از طریق دوستان نزدیک او – مسعود شجاعی و اشکان دژاگه- گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و طرفین به توافق نهایی برسند، باید شاهد حضور گوچی در لیگ ایران باشیم.
گویا تراکتورسازی، موافقت قوچان‌نژاد را از طریق دوستان نزدیک او – مسعود شجاعی و اشکان دژاگه- گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و طرفین به توافق نهایی برسند، باید شاهد حضور گوچی در لیگ ایران باشیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ بعد از جدایی آنتونی استوکس و فسخ قرارداد با تراکتورسازی، مسئولان این باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم نامدار هستند. بازیکنی که حتی‌الامکان ایرانی باشد و بتواند نقشی کلیدی را در خط حمله تراکتورسازی ایفا کند. ابتدا صحبت از حضور مهدی طارمی در تراکتورسازی است. مهاجم الغرافه که برخلاف گلزنی‌هایی که در لیگ ستارگان قطر انجام داده، مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفته و خیلی‌ها از جمله عادل خمیس، پیشکسوت الغرافه معتقدند که این مهاجم به درد بازی در لیگ قطر نمی‌خورد.
 
طارمی البته تلاش می‌کند ابتدا در قطر بماند و در صورت جدایی، به تهران برگردد و پیراهن پرسپولیس را بپوشد. اتفاقی که هواداران پرسپولیس و حتی مدیران باشگاه مخالف آن هستند. از نظر آن‌ها تمام مشکلاتی که در ماه‌های اخیر برای پرسپولیس پیش آمده، تنها یک مقصر دارد و آن هم مهدی طارمی است. به همین دلیل فعلا حضور طارمی در پرسپولیس منتفی شده، مگر اینکه اتفاق جدیدی رخ بدهد که انگار در حال وقوع است.
تراکتورسازی حالا که دیده طارمی عزم خود برای بازگشت به پرسپولیس جزم کرده، سراغ گزینه جدیدی رفته است. مهاجمی که برای ایرانی‌ها نام‌آشنا است. رضا قوچان‌نژاد که ابتدای فصل و بعد از جدایی از هیرنفین، پیراهن آپوئل در لیگ قبرس را پوشید، یکی از بازیکنانی است که تراکتورسازی به جذبش علاقه دارد.
قوچان‌نژاد این فصل 10 بار در ترکیب آپوئل در لیگ برتر قرار گرفته، 738 دقیقه در زمین بوده و تنها 2 گل به ثمر رسانده است. آماری نه چندان درخشان برای مهاجمی که به آپوئل رفت تا مشکل گلزنی این تیم را حل کند. قوچان‌نژاد در مقدماتی لیگ اروپا هم یک بار در ترکیب آپوئل قرار گرفته، 67 دقیقه در زمین بوده اما گلی نزده. در جام حذفی هم گوچی اتفاق ویژه‌ای را رقم نزد. او یک بازی 90 دقیقه‌ای انجام داده اما در گلزنی ناکام مانده است.
آمار گوچی، 14 بازی، 895 دقیقه حضور در زمین و تنها 2 گل زده است. به این‌ها نیمکت‌نشینی در بازی‌های اخیر را هم اضافه کنید تا به شرایط نامناسب مهاجم سابق تیم ملی در قبرس پی ببرید. قوچان‌نژاد در لیگ قبرس، 6 بار در ترکیب ثابت قرار گرفته، 2 بار از زمین خارج شده و 4 بازی را هم از روی نیمکت آغاز کرده است.
شاید همین نیمکت‌نشینی- بخصوص در بازی آخر مقابل آپولون- که فرصت بازی به گوچی نرسید باعث شود تا او از آپوئل جدا و به حضور در لیگ ایران چراغ سبز نشان بدهد. گویا تراکتورسازی، موافقت قوچان‌نژاد را از طریق دوستان نزدیک او – مسعود شجاعی و اشکان دژاگه- گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و طرفین به توافق نهایی برسند، باید شاهد حضور گوچی در لیگ ایران باشیم. برای وقوع این اتفاق، فعلا انتظار می‌کشیم تا مدیران تراکتورسازی ماجرای انتقال را رسانه‌ای کنند.
کد مطلب: 98594
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *