۰
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵

جزئیات حادثه سقوط هواپیما در تاکستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان قزوین گفت: در اخبار اولیه اعلام شد که هواپیمای سمپاش در تاکستان سقوط کرده که شاید به دلیل عدم تخصص افراد حاضر در صحنه حادثه بوده، در صورتی که این هواپیما یک هواپیمای آموزشی فوق سبک بوده است.
جزئیات حادثه سقوط هواپیما در تاکستان
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از فارس،حسین خوئینی درباره جزئیات حادثه سقوط هواپیما در تاکستان گفت: ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۹ تیرماه، گزارش سقوط یک فروند هواپیمای سمپاشی در روستای شورجه در شهرستان تاکستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌ احمر اعلام شد که بلافاصله ۲ تیم امدادی هلال‌ احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در اخبار اولیه اعلام شد که هواپیمای سمپاش در تاکستان سقوط کرده که شاید به دلیل عدم تخصص افراد حاضر در صحنه حادثه بوده، در صورتی که این هواپیما یک هواپیمای آموزشی فوق سبک بوده است.

خوئینی گفت: خلبان این هواپیما با درایت عمل کرده و در شرایط اضطراری از فضای شهر فاصله گرفته است و در زمین کشاورز فرود آمده اما به دلیل اینکه خاک زمین کشاورزی نرم بوده هواپیما واژگون شده است.

وی بیان کرد: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته و حال هر ۲ سرنشین هواپیما نیز مساعد است.

این مسئول در پایان درباره مبدا و مقصد پرواز این هواپیما خاطرنشان کرد: اطلاعات دقیقی در دست ندارم اما بر اساس شنیده‌ها این هواپیمای فوق سبک به جهت آموزش از منطقه زنجان حرکت کرده و طی مسیر به مشکل خورده است.

کد مطلب: 199536
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *