۰
سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
هنیه بر اهمیت راهبردی طوفان الاقصی تاکید کرد

خاورمیانه درحال گذر تاریخی در مبارزه با اسراییل

دبیرسیاسی حماس گفت : ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است.
خاورمیانه درحال گذر تاریخی در مبارزه با اسراییل
گزارش خبرنگار دیپلماسی مردم سالاری آنلاین ، ظهر امروز ( سه‌شنبه ) «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امورخارجه ایران میزبان «اسماعیل هنیه» دبیرسیاسی حماس بود.
بررسی آخرین وضعیت جنگ غزه و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه و کرانه باختری از جمله مهمترین دستورکارهای این سفر و گفت‌وگوهای میان مقامات دو طرف است.
هنیه در سخنانی ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت‌های ایران گفت: نبرد طوفان‌الاقصی وارد ششمین ماه خود شده است و مردم و مقاومت فلسطین در مقابله با نسل‌کشی و پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی ثابت‌قدم هستند.
وی همچنین با تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور و مردم ایران به خاطر حمایت از جریان مقاومت فلسطین، به در پیش بودن روز قدس اشاره کرد و گفت: امیدواریم ملت مسلمان در روز قدس حضور قدرتمندانه، انقلابی و شجاعانه داشته باشند و این موضوع می‌تواند گام بزرگی در آزادسازی مسجد الاقصی باشد.
هنیه با تاکید بر این‌که ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است، گفت: ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم و طوفان الاقصی یک نقطه عطف در این زمینه است.
وی در ادامه گفت: اگرچه مردم فلسطین و غزه خون‌بهای سنگینی پرداخته‌اند اما رژیم صهیونیستی در تحقق تمام برنامه ها و اهداف خود شکست خورده است. 
دبیرسیاسی حماس تصریح کرد : قطعنامه ای علیه اسراییل صادر شد ، البته این اقدام با تاخیر همراه بود. نکته اینجاست که رژیم صهیونیستی با یک انزوای بی سابقه مواجه شده است. آمریکایی ها هم توانایی تحمیل خواسته های خود به جامعه جهانی را ندارد .
وی تاکید کرد : ما روز قدس را در پیش داریم ، این در شرایطی است که چالش های بزرگی مقابل رژیم صهیونیستی قرار دارد. گام بزرگی به سوی آزادی قدس باشد. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است
کد مطلب: 213870
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *