۰
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

"بسیج" تصمیم اقتصادی گرفت

رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد که این سازمان در ۴۰ هزار روستای کشور برنامه های حمایت و توسعه کشاورزی را اجرا خواهد کرد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد که این سازمان در ۴۰ هزار روستای کشور برنامه های حمایت و توسعه کشاورزی را اجرا خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج به دنبال توسعه و اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی است.
وی افزود: بر این اساس برنامه‌ریزی هایی صورت گرفته تا در ۴۰ هزار روستا برنامه‌های حمایتی و توسعه کشاورزی را با هدف اشتغال زایی و توانمندسازی اقتصادی اجرایی کنیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: در سال ۹۷ برنامه‌های کشاورزی بسیج در 7 هزار و ۱۹۰ روستا اجرایی خواهد شد و باقی آن به سال‌های آینده موکول می شود.
سردار غیب‌پرور با بیان اینکه بسیج به منظور حمایت از اقتصاد مقاومتی در زمینه صنایع کوچک نیز وارد می شود، گفت: راه اندازی نیروگاه‌های کوچک پنج تا صد کیلو واتی در زمینه تولید نیرو در دستور کار قرار دارد.
وی هدف از حضور بسیج در بخش صنایع را کارآفرینی و افزایش تولید عنوان کرد و اظهار داشت: به دنبال آن هستیم در زمینه صنایع بسته بندی نیز نقش آفرینی کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش‌تر اعلام کرده بود: عملیات ساخت سه هزار واحد نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی را آغاز کرده ایم و به دنبال آن هستیم که به ساخت نیروگاه های ۱۰۰ کیلوواتی برسیم.
کد مطلب: 101027
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *