۰
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸

شهادت سه بسیجی در ناآرامی‌های اخیر

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت که در ناآرامی‌های اخیر سه نفر از نیروهای بسیج در کل کشور توسط اشرار و افراد مسلح غیر انقلابی شهید شدند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت که در ناآرامی‌های اخیر سه نفر از نیروهای بسیج در کل کشور توسط اشرار و افراد مسلح غیر انقلابی شهید شدند.
سردار محمدحسین سپهر در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح حضور و نقش بیگانگان در ناآرامی‌های اخیر گفت: بیگانگان و سرویس‌های امنیتی خارجی و شبکه‌های ضد انقلاب، منافقان، تکفیری‌ها، سلطنت طلبان و جریان‌های معاند با انقلاب اسلامی به صورت سازمان یافته و مسلحانه با حمایت کشورهای خاص در حوادث و آشوب‌ها حضور داشتند. ما در این باره سرنخ‌ها دستگیری‌ها و اعترافات زیادی داریم.
وی افزود: یقینا در بخشی از این ناآرامی‌ها که تبدیل به رفتارهای خشونت آمیز شده، مردم و معترضان قانونمدار و اقشار جامعه نبودند. آنها افراد مسلح ضد انقلاب بودند که به وسیله دستگاه‌های امنیتی سپاه و سایر دستگاه‌ها، ناجا و وزارت اطلاعات دستگیر شدند.
سردار سپهر توضیح داد: بخش زیادی از دستگیری‌ها توسط قوه قضائیه پالایش شده، با آنها که مسئله خاصی نداشتند توام با رافت اسلامی برخورد شد و آزاد شدند. بخشی که در دستگاه قضایی حضور دارند هم برای آنها بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد. با آنها نیز بر اساس مستندات و مدارک موجود و قوانین اسلامی برخورد می‌شود.
وی در مورد آمار کشته شدگان و بازداشتی‌ها و مجروحان گفت که حتما دستگاه‌های مسئول به موقع این آمارها را اعلام می‌کنند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد تعداد شهدای بسیج در این اتفاقات گفت: بسیجیان بدون سلاح و رفتار قهرآمیز جهت پشتیبانی و کمک به نیروی انتظامی آمده بودند تا با نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و امنیت همیاری کنند. سه بسیجی در کل کشور توسط اشرار و افراد مسلح غیر انقلابی شهید شدند.
کد مطلب: 119501
برچسب ها: سازمان بسیج
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *