۰
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱

فیروز آبادی و حضور مستشاری ایران در سوریه

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: تا زمانی که تروریست ها در سوریه حضور داشته باشند و این کشور از تهران کمک بخواهد، حضور مستشاری ایران در سوریه ادامه می یابد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: تا زمانی که تروریست ها در سوریه حضور داشته باشند و این کشور از تهران کمک بخواهد، حضور مستشاری ایران در سوریه ادامه می یابد.
به گزارش ایرنا، سردار سرلشگر بسیجی 'حسن فیروزآبادی' اظهارداشت: سوریه برای مقابله با تروریست های تکفیری از ایران خواسته است که مستشاران نظامی خود را به این کشور اعزام کند.
وی تاکید کرد: تا زمانی که تروریست های تکفیری فعالیت خود را در سوریه ادامه یا گسترش دهند و دولت دمشق درخواست کند ما کماکان از این کشور حمایت می کنیم.
مشاور فرمانده معظم کل قوا همچنین در پاسخ به سوالی درمورد تبلیغات دشمنان برای ایجاد ایران هراسی، گفت: آمریکایی ها از راه هایی استفاده می کنند تا جمهوری اسلامی ایران را با مشکل روبه رو کنند.
سرلشگر فیروزآبادی به تلاش های آمریکا برای برگزاری نشست ضد ایرانی در کشور لهستان اشاره کرد و اظهارداشت: این اقدام آمریکایی ها باعث تاسف است و نشان از بدسلیقگی مقامات این کشور دارد.
وی توضیح داد: آمریکایی ها کشوری را انتخاب کردند که ایران در زمان جنگ جهانی مردم این کشور را نجات داد؛ مردم لهستان در جنگ جهانی دوم به ایران آمدند و ایرانیان از آنان میزبانی کردند تا پس از پایان جنگ به کشورشان باز گردند.
مشاور فرمانده معظم کل قوا افزود: به احتمال زیاد کشورهایی که قدرت و شان دارند، حاضر نشده اند زیر بار پیشنهاد آمریکا بروند، از این رو آنان از لهستان سوء استفاده کردند.
سرلشگر فیروزآبادی تصریح کرد: آمریکایی ها همان طور که از هیچ کدام از توطئه های خود نتیجه ای نگرفتند، از این کار زشت و بی ارزش نیز فایده ای نخواهند برد؛ اما لهستان در فضای بین المللی و در بین کشورهای منطقه آسیب خواهد دید.
به گزارش ایرنا، وزیر خارجه آمریکا از برگزاری نشستی در لهستان در روزهای 24 و 25 بهمن ‌ماه خبر داد که به گفته وی ادامه فشار حداکثری بر ایران است.
مایک پمپئو هدف از این اجلاس را ارتقای ثبات و آزادی در خاورمیانه با تاکید بر مقابله با نفوذ منطقه‌ای ایران عنوان کرد.
کد مطلب: 101030
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *