۰
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۸

رهبر انقلاب در میان استقبال بی نظیر مردم وارد خراسان شمالی شدند

هواپیمای حامل رهبر انقلاب ساعتی قبل در فرودگاه بجنورد به زمین نشست و حضرت آیت الله خامنه‌ای و هیئت همراه در میان استقبال بی نظیر مردم و مسئولان وارد خراسان شمالی شدند
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هواپیمای حامل رهبر انقلاب لحظاتی ساعتی قبل در فرودگاه بین‌المللی بجنورد به زمین نشست و معظم له برای دیدار با مردم مومن و ولایتمدار خراسان شمالی وارد این استان شدند.
حضرت آیت‌الله مهمان‌نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد، محمود احمدی بیغش استاندار خراسان شمالی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین استان و جمعی از مدیران کل و مسئولین استانی در آیین استقبال از مقام معظم رهبری در فرودگاه بین المللی بجنورد حضور داشتند.
قرار است رهبر انقلاب در جمع مردم مومن و ولایتمدار خراسان شمالی که سال‌هاست لحظه دیدار با معظم له را انتظار می‌کشند حضور خواهند یافت.
مردم خطه شهید پرور خراسان شمالی و گنجینه فرهنگ‌ها تا دقایقی دیگر، با شرکت در آیین استقبال از رهبری نمایش عظیمی از وحدت و عشق به ولایت را به نمایش خواهند گذاشت و برگ زرین دیگری را بر صفحات تاریخ پرافتخار این خطه از ایران اسلامی خواهند افزود.
مردم خراسان شمالی که ساعت‌ها به انتظار قدوم مبارک معظم له، در میدان دولت و خیابان‌های منتهی به فرودگاه و مسیرهای تعیین شده مسیر استقبال ایستاده بودند، با دیدن مولا و مقتدایشان، اشک شوق ریختند و با دادن شعارهای "صل علی محمد، بوی خمینی آمد"، " عطر گل محمدی به شهر ما خوش آمدی" و " لبیک یا خامنه ای" ارادت قلبی خود را به مقام عظمای ولایت ابراز داشتند. برخی نیز با نوشته های "دلبسته یاران خراسانی خویشم" با لباس های محلی به استقبال رهبرانقلاب آمدند.
برپایه این خبر، معظم‌له پس از طی کردن مسیر استقبال و دیدار با مردم، در استادیوم تختی این شهر، در جمع مردم استان که از جای جای این خطه شهیدپرور به استقبال معظم له شتافته‌اند، سخنرانی خواهند داشت.
کد مطلب: 10134
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *