۰
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰

هراس صهیونیستها از سکوت سید

روزهای بد نتانیاهو ادامه دارد و به پایانی تراژیک نزدیک می شود، اما او به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی فقط یک نماد است، نماد از رژیمی که در منطقه با وحشت و هراس بی وقفه زندگی می کند؛ حالا او و کابینه اش نه فقط از کلام سید حسن نصرالله به وحشت می افتند که حتی از سکوتش نیز به خود می لرزند.
روزهای بد نتانیاهو ادامه دارد و به پایانی تراژیک نزدیک می شود، اما او به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی فقط یک نماد است، نماد از رژیمی که در منطقه با وحشت و هراس بی وقفه زندگی می کند؛ حالا او و کابینه اش نه فقط از کلام سید حسن نصرالله به وحشت می افتند که حتی از سکوتش نیز به خود می لرزند.
حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان، سه ماه سکوت کرد، حتما برای این سکوتش دلیل دارد، اما صهیونیست ها چنان ذوق زده شدند که در رسانه هایشان انواع گمانه ها را ردیف کردند، اما در مقابل پاسخی هم در شبکه های اجتماعی دریافت کردند.
هشتگ «سکوت تو آنها را به هراس می اندازد» کار کاربران لبنانی در شبکه توییتر است که در واکنش به ادعای صهیونیست ها درباره احتمال بیماری سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله، راه انداختند و جالب اینکه به سرعت به ترند اول این شبکه در این کشور تبدیل شد.
پایگاه خبری العهد، در این خصوص گزارش کرد: هشتگ سکوت تو _ آنها را به هراس انداخت (#صمتک_یرعبهم) ترند نخست شبکه اجتماعی توییتر را در لبنان به خود اختصاص داده و شمار زیادی از کاربران لبنانی این شبکه اجتماعی این هشتگ را دنبال کردند.
این هشتگ از سوی حامیان جریان مقاومت، در واکنش به ادعای صهیونیست ها، مبنی بر سکته قلبی سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان ایجاد شد که فعالان لبنانی در مقابله با آن تصویری از سید حسن نصرالله بازنشر کردند که وی در آرامش در حال نوشیدن چای است.
این هشتگ، آرامش و اطمینان و قدرت نیروی مقاومت و هواداران بی شمارشان را نشان می دهد که به سراسیمگی و هراس هر روزه صهیونیست ها طعنه می زد.
«علی خریبانی» یکی از کاربران توییتری با دنبال کردن این هشتگ در واکنش به آن نوشت:سکوت تو آنها را به هراس انداخته و در فردایی نزدیک صدای تو آنها را خواهد کُشت.
کاربری دیگر با حساب کاربری «ام علی» نوشت: تو از جام عزت نوشیدی و به دشمنانت جامی نوشانده ای که از سکوت تو می هراسند.
«رانا البسام» در توییتی گفت: برای اینکه سکوت تو آنها را می هراساند پس در وقت ضرورت سکوت کنید. صدق کلام تو آنها را می کشد. سخن می گویید و آنها از وحشت می میرند.
«نور سلامه» نیز نوشت: قلب هاشان به هراس افتاد و سکوت تو پیروز شد.
«خدیجه سلامه» نیز در واکنش به این هشتگ نوشت:چطور ممکن است وقتی تو رهبر امتی هستی دشمنان آن به اهداف خود دست یابند. سکوت تو آنها را به وحشت انداخته است.
کاربری دیگر نوشت: ای وای از سکوتی که در ارکان نخبگان هراس انداخت.
«علی حیدر» نیز توییت کرد: کلام درحالی که میان لبهای توست آنها را به درد می آورد و سکوت تو آنها را می هراساند و وعده زوال آنها وعده حتمی است.
کاربری دیگر نوشت:چه کسی ثابت کرد که سکوت گویاتر از کلام است.
«عباس طه» توییت کرد:با اشاره انگشت تو از ترس و وحشت به خود می لرزند.خداوند سایه تو را بر سر ما حفظ کند.
«محمد الکیال» نیز نوشت: اگر می دانستند که چه چیزی برای آنها ترتیب دادی از خداوندشان می خواستند که سکوت تو ادامه یابد.
«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:ادعای صهیونیست ها مبنی بر بیماری و حمله قلبی سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، دروغ بزرگ سال جدید میلادی است. بی تردید روزی که سید حسن نصرالله و رهبران مقاومت فلسطین در مسجدالاقصی نماز خواهند گزارد، صهیونیست ها وجود ندارند.
روزنامه فرامنطقه ای «رأی الیوم» نیز در واکنش به ادعای صهیونیست ها نوشت: اگر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی کند، نگرانی در دل صهیونیست ها نفوذ می‌کند و کلمه به کلمه به تحلیل سخنانش می‌پردازند، اما اگر ساکت شود، بیش از پیش نگران می‌شوند و در صدد یافتن عامل آن برمی‌آیند.
حالا شبکه المیادین لبنان اعلام کرده ، با سید حسن نصرالله مصاحبه ای مفصل انجام داده است که آن را روز شنبه پخش خواهد کرد. باید منتظر بود و پای سخنان جدید سید مقاومت نشست و بی شک لرزه تازه ای بر اندام نتانیاهو و تمام یارانش در سرزمین های اشغالی خواهد انداخت.
کد مطلب: 101540
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *