۰
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۶

ترامپ باز هم گرمایش جهانی را به سخره گرفت

رئیس جمهوری آمریکا در پیامی با اشاره به سرمای شدید در غرب میانه آمریکا، نظریه گرمایش جهانی را به سخره گرفت و گفت: لطفا زود بیا، به تو نیاز داریم.
رئیس جمهوری آمریکا در پیامی با اشاره به سرمای شدید در غرب میانه آمریکا، نظریه گرمایش جهانی را به سخره گرفت و گفت: لطفا زود بیا، به تو نیاز داریم.
به گزارش ايرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که اعتقادی به تاثیر فعالیت های انسانی بر تغییرات اقلیمی ندارد، گرمایش جهانی را به سخره گرفت.
وی در پیامی توئیتری با اشاره به سرمای سخت در ایالت های غرب میانه آمریکا نوشت: در این مناطق زیبا، دمای بادهای سوزان به 60 درجه زیر صفر می رسد که سردترین نقاط جهان است.
ترامپ افزود: در روزهای آینده این سرما شدیدتر هم می شود. مردم چند دقیقه هم نمی توانند در بیرون دوام بیاورند. چه بلایی بر سر گرمایش جهانی آمده است؟ لطفا زود بیا، به تو نیاز داریم.
رئیس جمهوری آمریکا در یکی از اولین اقدام های خود هنگام به قدرت رسیدن از توافق آب و هوایی پاریس که در سال 2015 به امضای نزدیک به 200 کشور جهان رسید، خارج شد.
ترامپ تاثیر فعالیت های انسانی بر تغییرات اقلیمی و همچنین نظریه گرم شدن زمین را باور ندارد و می گوید توافق آب و هوایی پاریس همه مسئولیت ها را به گردن آمریکا انداخته است.
به رغم ادعاهای ترامپ و تمسخر تغییرات اقلیمی توسط او، دولت آمریکا سال گذشته میلادی گزارشی رسمی منتشر کرد که در آن به تاثیر فعالیت های انسان بر تغییرات اقلیمی تاکید شده بود.
در این گزارش همچنین پیش بینی شده بود که تغییرات آب و هوایی میلیاردها دلار خسارت برای اقتصاد آمریکا به دنبال داشته باشد.
ترامپ در همان زمان هم گفت که این گزارش را قبول ندارد.
کد مطلب: 101984
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *