۰
دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲

جهرمی: نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مشکل اصلی مردم بیکاری است و نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم زیرا پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مشکل اصلی مردم بیکاری است و نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم زیرا پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانم.
به گزارش ایرنا، جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور دیروز (یکشنبه) اعلام کرد: در پی شکایت دو هزار نفر از مردم اهواز، مدعی العموم از آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات شکایت کرده است و احتمال انفصال وی از خدمات دولتی، وجود دارد.
«محمدجواد آذری جهرمی» امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح سه پروژه پژوهشگاه فضایی ایران، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالات آنها در این زمینه گفت: هر روز 7 صبح از خانه بیرون می آییم و 11 به خانه برمی‌گردیم. در حال حاضر مشکل اصلی مردم بیکاری و اشتغال‌زایی است و سعی می‌کنیم در این حوزه حرکت کنیم.
وی تاکید کرد: پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانیم؛ باور کنید من گاهی وقت برای سر خاراندن ندارم و نمی‌خواهم وارد این مسائل حاشیه‌ای شوم.
به گزارش ایرنا، دلیل شکایت از وزیر ارتباطات، عدم ایجاد بستر امن و لازم برای فضای مجازی و جذب شدن جوانان به گروه‌های تکفیری عنوان شده است. 
محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور نیز دیروز خطاب به آذری جهرمی گفت: شخص وزیر ارتباطات یک روزی باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشد که جهت پاکسازی فضای مجازی همکاری نکرده و نمی‌کند، مصوبات شورای عالی فضای مجازی را زیر پا می گذارد و با دستور موکد رهبری مقابله می کند. 
در پی این هجمه‌ها، جریانی برای حمایت از وزیر ارتباطات در فضای مجازی شکل گرفته و از دیروز رو به گسترش است. 
کد مطلب: 103526
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *