۱
۰
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶

خروج خودروهای بالای ۲۵۰۰cc از کیش

رئیس پلیس راهور جزیره کیش از آزاد شدن خروج خودروهای بالای۲۵۰۰ سی سی از جزیره کیش به داخل کشور خبر داد.
رئیس پلیس راهور جزیره کیش از آزاد شدن خروج خودروهای بالای۲۵۰۰ سی سی از جزیره کیش به داخل کشور خبر داد.
به گزارش ايسنا، سرگرد ایمانی نسب با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس اخذ مجوزهای لازم خروج خودروهای بالای۲۵۰۰ سی سی از جزیره کیش به داخل کشور آزاد است.
وی افزود: مالکان این خودروها می‌توانند برای اخذ مجوزهای لازم به پلیس راهور و گمرک جزیره کیش مراجعه کنند.
به گزارش ایسنا، تاکنون خروج خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی دارای پلاک منطقه آزاد کیش از محدوده قانونی تردد این خودروها ممنوع بود.
 
کد مطلب: 104317
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
در خصوص خبر فوق مندرج در آن خبرگزاری محترم ذکر نکات زیر ضروری است:
با وجود اعلام ریاست محترم پلیس راهور کیش جناب سرگرد ایمانی مبنی بر ابلاغ دستور در خصوص صدور مجوز خروج خودروهای غیر آمریکایی بالای ۲۵۰۰ سی سی، اما متاسفانه گمرک کیش و سازمان منطقه آزاد مشخصا‌" اعلام کردند این خبر کذب و ابلاغیه ای برای ان صادر نشده است.
در هر حال بخش زیادی از کیشوندان که شرایط خروج خودرو طبق فرموده ریاست پلیس راهور را داشته اند طبق صورت پرداختی اعلام شده در راهنمایی و رانندگی کیش، مبالغی را معادل ۱،۷۰۰،۰۰۰ ریال به حساب خزانه کل و سازمان منطقه ازاد و اداره گذر موقت واریز نموده اند.
لطفا رسیدگی بفرمایید در حالی که خبر آزاد شدن گذر موقت خودرو های فوق به نقل از یک مقام رسمی در خبرگزاری های معتبر من جمله خبرگزاری محترم ایسنا منتشر شده و از سوی هیچ نهادی رسما تکذیب نشده است، تکلیف اعتماد مردم به پلیس راهور و خبرگزاری ها را چگونه پاسخ میدهید.
ممنون.